środa, 15 października 2014

372. Czekoladowa figa z makiem, karmelizowana marchew i placki pełne warzyw








 Waniliowa owsianka  z  czekoladą gorzką 99 %  *, kakao , figami,  makiem. Podana z karmelizowaną marchewką , kiwi   deserem sojowym o smaku mlecznej czekolady ,   i migdałami




* ugotowana na napoju sojowym o smaku waniliowym



Takiej owsianki było mi trzeba !




Podzielę się z wami jeszcze moją wczorajszą kolacją , tym razem pełną żelaza :d





Przepis:
- 4 łyżki kaszy gryczanej niepalonej zmielonej na mąkę
-   2 łyżki otrębów gryczanych
- 2 buraki starte na tarce o drobnych oczkach
- ok 100 g szpinaku ( ja dałam mrożonego)
- sok z 1/2 pomarańczy

Suche składniki wymieszać z sokiem  z pomarańczy, następnie dodać warzywa . Wszystko wymieszać i piec placki na dobrze rozgrzanej patelni teflonowej do momentu  ścięcia się brzegów.
Podawać z ulubionymi dodatkami ( u mnie to pomidorki, ogórek, rzodkiewki, domowy ketchup z cukinii, sezam )

Bo przynajmniej raz  w tygodni lubię zrobić sobie wieczorem placki z dużą zawartością warzyw ;)

17 komentarzy:

  1. achten deserek na tych owocach *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. karmelizowana marchew do mnie przemawia :) jak zobaczyłam tytuł posta to aż się uśmiechnęłam - tyle w nim dobroci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ulala.. i śniadanie i obiad obfity, ale to dobrze :)
    Łączysz ci powiem smaki-co dzień inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie dzisiaj chyba te placki wygrały :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś zachwycam się kolacją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mak? Piąteczka! A placki robię podobne, uwieeeelbiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo warzyw na kolację to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba raczej nieprzyswajalnego, a buraki go prawie nie mają xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, czarujesz w tej kuchni! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moc kolorów! Cudowna różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się ten deser czekoladowy na wierzchu *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm, ta karmelizowana marchewka musi nieźle smakować!

    OdpowiedzUsuń
  13. po twoim śniadaniu muszę jak najszybciej nadrobić zaległości w karmelizowanej marchewce!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)