niedziela, 1 marca 2015

499. Hello March !







Dyniowo - gryczany placek z bananami. Podany z masłem orzechowym, borówkami amerykańskimi, kiwi i jagodami inkajskimi



Przepis:
- 3 łyżki mąki dyniowej
- 3 łyżki mąki gryczanej
- łyżeczka młodego jęczmienia
- 2 banany zblendowane na pueere
- mleko sojowe do odpowiedniej konsystencji

Wszystkie składniki dokładnie ze sobą wymieszać i piec placek/ placki ( wedle wyboru) na dobrze rozgrzanej patelni teflonowej. Smacznego !


No to co dziś witamy 3 miesiąc 2015 ! :)



Hello March Quote



Planów na niego znów trochę mam, jedno już zostanie niedługo zaliczone, a co do reszty,  to czas pokaże :)
I wiem jedno, to będzie najbardziej intensywny miesiąc podczas mojej całej, 12- letniej  nauki szkolnej  ...

9 komentarzy:

  1. Śniadanie na wypasie, dobrze rozpoczęty miesiąc :)
    Trzymam kciuki, żeby plany się spełniły i żebyś pod koniec miesiąca zamieściła wpis, że jesteś dumna :D A co do nauki... wyczuwam to samo :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo zazdroszczę mrożonych borówek:(
    Powodzenia, zwłaszcza z tą nauką- oby wszystko Ci się udało i marzec był bardzo produktywny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dyniowy! dzisiaj chyba rozmrażam woreczek dyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne śniadanie na rozpoczęcie marca :)
    Dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie przywitałaś marzec :)
    no i powodzenia, dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, w końcu marzec <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że plany Ci się powiodą :)
    Ale pyszny ten placek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy witają marzec. Nie dziwię się. Też czuję jakąś nową energię przez ten nowy miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)