piątek, 29 maja 2015

583. Jestem dumna






Owsianka truskawka - mięta - banan z syropem daktylowym i jagodami goji



Jestem nie tylko dumna z naszych siatkarzy, którzy w perfekcyjnym stylu pokonali Rosję 3:0 w Ergo Arenie ( a dziś powtórka tego wydarzenia).

Ale przede wszystkim jestem dumna, z tego co zrobiła moja przyjaciółka.

Otóż mając przepiękne, dłuuuugie włosy aż do pasa, postanowiła zrobić szlachetny gest i obciąć je : uwaga ! - do ramion a pozostałe włosy oddać fundacji  Raknroll do wykonania peruk dla osób chorych na raka  <3





Jutro pojawi się nieco inny post niż zazwyczaj, ale co to będzie, to dowiecie się jutro :D


Miłego piątku :*

17 komentarzy:

  1. No siatkarze poszaleli wczoraj :D Co prawda musiałam się uczyć, ale tato zdawał mi relację :P
    A te włosy- przepiękny gest, aż się cieplej na sercu robi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow - takie banalne, głupie słowo, ale najbardziej adekwatne do tego, co chciałabym powiedzieć na temat Twojej przyjaciółki. Pozdrów ją serdecznie!
    Nasi siatkarze najlepsi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie gesty są wielkie, pozdrowienia dla przyjaciółki! :)
    nie ma nic lepszego od poranka z owsianką! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę oddać swoje włosy, bo i tak i tak mam w planach ścięcie, oby i mi się udalo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam znajomą, która też oddała swoje piękne, grube i długie włosy na taki cel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam po tytule, że chodzi o mecz! A co do gestu Twojej przyjaciólki to jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. syrop daktylowy jest pyszny!: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze połączyć truskawki i miętę :)
    Przepiękny gest! Tylko brać przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi ciekawie ^^ Muszę spróbować xD
    Tak po prostu robisz owsiankę i dorzucasz owoce, czy przyrządzenie tego posiłku jest bardziej rozbudowane? xD
    Ojj tak! Trzy tygodnie bez meczu siatkówki to zdecydowanie za długo...no to LŚ czas zacząć ;D
    Wreszcie początek zmagań Reprezentacji. Nowa drużyna, nowe przepisy, nowy sukces ^^
    Fantastycznie zadebiutował wczoraj Mateusz Bieniek...MVP w 10000000% zasłużone ;) A Kubiak w roli kapitana się sprawdził...było spokojnie, choć tam "kontakt wzrokowy" z ruskimi był utrzymywany xD Kurek również radzi sobie na nowej pozycji, lecz brakuje mi tam zdecydowanie Jarosza, który wczoraj nie miał zbyt wielu szans na wykazanie się. Za to w świetnym stylu do Reprezentacji powrócił Łomacz ;D Już dziś czekam na powtórkę xD

    Zapraszam Cię serdecznie do mnie na 22 z udziałem Wronki ;D
    http://dla-kazdego-zawsze-jest-jakis-ratunek.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Twojej koleżance pogratuluj tak szlachetnego i wspaniałego gestu <3 Po prostu zostaje autorytetem ^^

      Usuń
    2. To zależy jaka to jest owsianka . Ta dzisiejsza to po prostu ugotowana na mleku sojowym ze zmiksowanymi truskawkami, bananem i miętą . A tak to zazwyczaj dodaję pokrojone w kostkę owoce a niekiedy na koniec całą owsiankę blenduję na krem :)

      Usuń
  10. Twoja przyjaciółka ma złote serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ostatnio wysyp mięty na blogosferze! I najczęściej w połączeniu z truskawką :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, Twoja koleżanka musi mnie ogromne serce! Mnie by było ciężko pozbyć się tak długich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham truskawki z miętą! <3
    Wow, niesamowity gest zrobiła Twoja koleżanka. Brawo dla Niej! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz wspaniałą przyjaciółkę! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)