poniedziałek, 15 grudnia 2014

VegAnka - najlepszy sklep z wegańską zdrową żywnością na Śląsku !


W piątek, kiedy przeglądałam tablicę na Facebooku przez przypadek natrafiłam na pewien fanpage - sklepu ze zdrową żywnością    VegAnka, w samym centrum Katowic  - na ulicy Piastowskiej 1( czyli dla mnie na wielki plus, bo przynajmniej mogę tam dojechać autobusem). A w sobotę właśnie miałam zaplanowany wypad do Katowic, więc się do niego wybrałam.

          





A po wejściu ...

Dostałam totalnych oczopląsów, bo mają nie tylko dużą przestrzeń, ale takie produkty, o których od dłuższego czasu marzyłam - m.in płatki kasztanowe, wszelaki wybór batonów raw, ogromny wybór nabiału roślinnego, kosmetyków wegańskich a nawet pieczywo bezglutenowe, ale nie te paczkowane, ale wypiekane codziennie ;)























A co ja wybrałam ..

Mmmm, wybór miałam na prawdę trudny

Ale były dwa produkty, które od razu wpadły mi w oko








Mleko jaglane i ser żółty wegański ( teraz wzięłam na spróbowanie ten od Polsoji, ale następnym razem wezmę ten od Violife)


Do koszyka oprócz tego wpadły moje ulubione jogurty sojowe od Provamelu  ( mają tam chyba z 10 smaków, zarówno  w czteropakach, jak i w dużych opakowaniach), Sezam biały niełuskany, pestki dyni od firmy z którą już miałam przyjemność nawiązać współpracę i bardzo cenię jej produkty -  Fresano




      

Czy jeszcze tam wpadnę ? Oczywiście, nawet przed świętami


Ps. Zdjęcia nie wszystkie  są mojego autorstwa, tylko wzięłam je z fanpage tego sklepu :D



A co do matury z j. polskiego - niby nie była trudna, ale niektóre zadania były bardzo podchwytliwe  ;)

Za to ucieszył mnie utwór na analizie i interpretacji- od Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, bo według mnie jeśli ktoś zna cechy jego twórczości, to zanalizuje każdy wiersz ;)

Bo do rozprawki z Panem Tadeuszem nawet nie miałam zamiaru podejść ...

11 komentarzy:

  1. Pozazdrościć tak dobrze zaopatrzonego sklepu :)
    Batonik Aloha chyba nas będzie "prześladował" aż w końcu jakimś cudem pojawi się gdzieś w pobliskim sklepie :/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała mieć taki sklep gdzieś blisko! Aż zazdroszczę tych produktów! :)
    Trzymam kciuki za tę maturę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dziwie się , że dostałaś oczopląsu, ja zawsze tak mam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja Pana Tadeusza pisałam, hehe :D Baczyński też nie był najgorszy ;)
    do tego sklepu mam zamiar się kiedyś wybrać, jak będzie okazja, to na pewno to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy :) W sklepach ze zdrową żywnością mogłabym przebywać godzinami :P A sklep wydaje się być świetnie zaopatrzony, szkoda że mi tam kompletnie nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny sklep. Szkoda, że mam do niego kilkaset kilometrów xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki świetnie zaopatrzony sklep! W każdym mieście powinien taki być :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby wszystkie sklepy tak wyglądały to byłby świat prawie idealny ;D !

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten sklep, a że pracuję w Altusie, to już w ogóle wypas mam :) Polecam te sery z violife - wygrywają z polsoją.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obiecują wysłanie faktur za zakupy mailem do 14 dni niestety faktury nigdy nie dochodzą.Oszuści.Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)