sobota, 9 kwietnia 2016

Pizza na kalafiorowym spodzie !







Pizza na kalafiorowym spodzie z rukolą, koncentratem pomidorowym,  pomidorkami i wegańskim serem żółtym

Znów trochę mnie tutaj nie było za co serdecznie przepraszam ! :)
Od jakiegoś miesiąca nastąpiły małe zmiany w moim życiu, oczywiście na dobre, o których może kiedyś napiszę. Na razie chciałam oznajmić, że w miarę możliwości raz w tygodniu będę się tutaj pojawiać i nie obiecuję, że ze śniadaniem, ale na pewno z czymś pysznym, wegańskim i bezglutenowym :)


Miłej soboty ! :*

11 komentarzy:

  1. Można prosić o przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycam sie nia caly czas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie przepis poprosimy! *^*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle sobie mówię, że zrobię kalafiorową pizzę i nigdy tego nie robię, a teraz żałuję. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przepis!
    Zapraszam do mnie :-)
    http://www.mecooks.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś nowego. Chętnie korzystam w domu z takich przepisów, bo bardzo lubię otwierać się na nowe smaki :) Zapisuję sobie link, spróbuję na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie oryginalne przepisy!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Ciekawa :) Muszę spróbować.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepis oryginalny. Na pewno przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. This article was extremely interesting, especially since I was searching for thoughts on this subject last Thursday.
    Of course, what a great site and informative posts, I will add backlink bookmark this site? Regards, Reader.
    Super-Duper site! I am loving it!! Will come back again taking you feeds also, Thanks.
    love-binding-spell-caster

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)