sobota, 26 grudnia 2015

Moje drugie wegańskie Boże Narodzenie








Seler ryba po grecku 

Wegańskie pierniczki gryczane


Makówki


I to nad czym przeznaczyłam najwięcej czasu w środę i czwartek <3


 Wegański seromak

Masa "serowa" - kasza jaglana ( szkl ugotowana w 2 szkl wody, opakowanie tofu ( 200g), 1/2 szkl napoju migdałowego+  1/2 szkl rodzynek)
Masa makowa - szkl daktyli zamoczonym na noc + szkl mielonego maku
Polewa: kakao + woda



W tym roku nie zrobiłam tak dużej ilości potrwa, ponieważ nie miałam aż tak dużej ilości czasu.
No ale to nie jedzenie jest najważniejsze w święta, a rodzina, wspólnie spędzony czas. ! :)


A na koniec moja skromna osoba po małej metamorfozie :)





Miłego 2 dnia Świąt Bożego Narodzenia ! :*

6 komentarzy:

  1. U mnie było wegańsko po raz pierwszy i bardzo mi smakowały wszystkie dania <3 :) Pyszności przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też była w tym roku seleryba. :) Ten seromak wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też najbardziej poświęciłam się przygotowaniu sernika. Niewegańskiego co prawda, ale obie wersje doceniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się sprawdziła seleryba? Dobra? :>
    U mnie w sumie też wyszła wegańska Wigilia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, selerryba byla przepyszna <3 Polecam zamiast jej smażenia - upieczenie <3

      Usuń
  5. Ajć tego wegańskiego seromaka bym zjadła <3 I makówki!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)