środa, 20 sierpnia 2014

316. Wegański pudding z kaszki kukurydzianej , mango - kokos- maliny







Pudding z kaszki kukurydzianej na mleczku kokosowym nadziany malinami i mango .

Przepis:
- 5 łyżek kaszki kukurydzianej
- 1/2 szkl mleka kokosowego
- 1/2 szkl wody

+ owoce do nadziania ( u mnie mango i maliny)


Kaszkę ugotować na mleku i wodzie do gęstości.
Następnie ugotowaną kaszkę podzielić na 2 części. Jedną część umieścić  w naczynku wyłożonym folią spożywczą , dodać owoce i przykryć pozostałą kaszką. Włożyć na noc do lodówki.
Rano wyjąć z naczynka i zajadać . Smacznego !





Wczorajsza pogoda pokrzyżowałam mi niestety trochę plany w zdobywaniu kolejnej gotówki do wypłaty.
Ale dzień nie był do końca stracony - udało mi się zdobyć jogurty sojowe w różnych smakach , po przyjeździe do domu czekało na mnie dużo owoców ,a  humor poprawiłam sobie jeszcze nowym kolorkiem włosów.
Mam nadzieję że dziś już nie będzie padać , no w sumie może po 15 ;D

17 komentarzy:

  1. Pyszne smaki! Kokos-mango lubię, kokos-maliny też... Czemu by więc tego nie połączyć? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajowe serduszko w kolorze słońca :P
    Kokos- maliny- mango- pychota :)
    Jaki kolor włosów? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dalej zostaję w temacie blondu - tym razem jasny , beżowy i chyba najlepszy ze wszystkich jakie miałam ( a na blond farbuję od 1,5 roku ;))

      Usuń
  3. Cudnie, uwielbiam mango!! W takim razie zrobiłaś mi smaka na takie puddingowe połączenie, więc trzeba się wybrać w celu zakupu kaszy manny, bo akurat mi się skończyła ;-) Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie i ten kształt :D
    Jaki kolor włosów :D?

    OdpowiedzUsuń
  5. taki serduszkowy ten Twój pudding :D
    nie, nie, nie - na żaden deszcz się nie zgadzam! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz jak rozbudzić moje żądze z rana :D Ulubiona kaszka, maliny i mango - z takimi składnikami nawet kokos mogę zdzierżyć !

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka rozpusta z rana!? Po mistrzowsku <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na mleczku kokosowym, mniami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. to sniadanie jest obłednie piekne i pyszne *.* Kochana zachwycasz :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pochwal się nowym kolorkiem kochana :*
    Mango powiadasz? Moje smaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. jak kokosowe, to już to lubię :)
    wygląda tak słonecznie, idealnie na takie ponure dni :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)