niedziela, 31 sierpnia 2014

# Migawkowo - 2 tydzień na diecie wegańskiej


Tak dziś już mijają 2 tygodnie od kiedy jestem na diecie wegańskiej. Każdy dzień sprawia, że co raz bardziej mi się ''to '' podoba i chyba już nie wrócę na normalnych nawyków, bo po prostu wegańskie jedzonko tak mi smakuje,że nie umiałabym go już teraz odrzucić.

Nawet moja rodzinka się dziwi jak ogromne porcje warzyw i owoców zajadam do każdego posiłku , ale ja wiem że one są zdrowe !


A teraz pokaże wam czym zajadałam się przez ostatni tydzień

# Drugie Śniadanie

W tym tygodniu królowały smoothie



Kalafiorowe







Jabłkowo daktylowe + seler naciowy





Szpinak - banan-truskawki




# Obiad






1. Burgery z kaszy gryczanej, marchewki i dynii i oczywiście surówka




2. Bakłażany z sosem z kaszy jaglanej , napoju kokosowego  i pomidorów oraz z ciecierzycą






3. Pieczone pulpety  z kaszy jaglanej i marchewki , seler z kalarepą






4. Ryż z indyjskimi przyprawami , fasolką szparagową , babcinymi buraczkami i babciną surówką ( marchew, cebula, ogórki, papryka) - jestem zaopatrzona  w 20 słoiczków tej surówki ;D




5.  Chilli a'la leczo z kokosową nutą







6.  Risotto z fasolką szparagową i brukselką + cały surowy brokuł

# 3 Podwieczorek

Tym posiłkiem zajadałam się w pracy - jogurt sojowy + duże ilości warzyw i owoców

# 4 Kolacja







1. Potrawka z bakłażana i pomidórów, kanapki





2. Gryczano - kokosowe pancakes  z liśćmi rzodkiewki   i Euforią  + warzywka
inspiracja





3. Potrawka z cukinii, kalarepy i ogórka, kanapki





4. Kanapki z pastą z bakłażana i czerwonej soczewicy + miska sałatki



5. Kasza jaglana ze Słonecznym Polem i warzywami

Nie są to wszystkie kolacje, bo na pozostałe były duże miski sałatek + kanapki z tofu , więc raczej nie nadawały się do fotografowania



W następnym tygodniu migawki będę troszkę inaczej wyglądać , będę to przede wszystkim moje lunchboxy no i może trochę obiadów i smoothie ;)


11 komentarzy:

  1. Dużo warzyw, kolorów i różnorodności! :3 Zdrowo i na pewno pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie pyszności na Twoim talerzu! Podziwiam za wytrwałość. Pysznie, zdrowo, kolorowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te burgery z dynią idealne jak dla mnie ;) cała reszta też super!

    OdpowiedzUsuń
  4. ile kolorów w Twoich posiłkach! aż chce się jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwilebiam twoje posiłki skarbie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie posiłki lubię! Kolorowe, smaczne, bogate w witaminy i nie ociekające tłuszczem! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prawdę jesz bardzo kolorowa, zdrowo i smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kolorowo, zdrowo i przede wszystkim pysznie jesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też od 2 tygodni jestem vegan :D I też coraz bardziej mi się to podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  10. musisz mieć naprawdę sporo zapasów owoców i warzyw :D
    podobają mi się te dania :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)