niedziela, 31 sierpnia 2014

327. A dziś kwartet jesienny









Krem owsiany na bazie  napoju o smaku orzechów laskowych  z   dynią, jabłkiem , marchewką i śliwkami . Podany z jeżynami , malinami i jagodami goji


Przepis:
- 6 łyżek płatków owsianych ( u mnie bezglutenowe)
- szkl  napoju o smaku orzechów laskowych
- dowolna ilość pueere z dyni, jabłko, marchew, kilka śliwek


Napój zagotować . W między czasie jabłko i marchew zetrzeć na tarce o drobnych oczkach a śliwki pokroić w drobną kostkę. Płatki dodać do gotującego się i gotować do zgęstnienie . Następnie dodać owocowo- warzywne dodatki i wszystko zmiksować na gładki krem. Podawać z ulubionymi dodatkami . Smacznego !


Ostatnie wakacyjne śniadanie zjedzone o najwcześniejszej porze - 5 rano , bo pojechałam z dziadkiem na giełdą owocowo - warzywną oraz towarową pomóc się zaopatrzyć w towar, bo w końcu ma mnie tylko jedną i kto jak nie ja może mu potowarzyszyć


Zaraz lecę na zakupy  ( w sumie szaleństwo zakupów ;D) do SCC a po południu zamieszczę kolejne wegańskie migawki ;)

16 komentarzy:

  1. Kremu owsianego tak dawno nie jadłam, że chyba zrobię sobie w najbliższej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze rozpoczęty dzień :) I nie tylko śniadanie mam tu na mysli :) Udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że owoce bardzo świeże, mam ochotę zatopić łyżkę w tej miseczce :) A jakie piękne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  4. kompozycja taka, że aż żal jeść! taka owsianka to jest coś- delektowałabym się każdą łyżeczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo u ciebie też kremowo ;) i bardzo smacznie. Najlepsze są rano takie miseczki pełne dobroci, chociaż ja jeszcze tak wcześnie nie jadlam.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj żeby wszystkie półki były Twoje! :D
    kwartetem się podziel, natychmiast!! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać migawek! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na bogato dziś! Tyle dobra w mieseczce!
    Czekam na migawki !

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie rozpoczęłaś ostatni dzień wakacji! *.* Tak wakacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę, że u Ciebie zabiegany dzień dziś :)
    udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesienne smaki najlepsze! <3 Że też jeszcze nie zebrałam się za zmiksowanie płatków owsianych na krem..;p

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie zawsze są takie pyszne śniadanka, pychotka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka wczesna jesień w tej miseczce :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)