sobota, 12 kwietnia 2014

182. Gooofry !

Hej ! Witam was w sobotni poranek.
Jak to u mnie bywa początek weekendu rozpoczynam goframi lub wypiekiem.
Dziś wygrała pierwsza opcja.
Pierwszy raz zrobiłam je z płatków owsianych i mąki kokosowej
Do tego wpadły słodziutki banan oraz pomarańczowa marchewka <3

A podałam je ze zdrowym i gęstym jogurtem greckim , ulubionym masełkiem z nerkowców, powidłami śliwkowym ( niestety ostatni słoiczek : (  ) oraz trrussskawkkami <3







Kokosowe gofry z płatków owsianych z marchewką i bananem. Podane z jogurtem greckim, masłem z nerkowców, powidłami śliwkowymi i truskawkami 



Przepis:

- 5 łyżek płatków owsianych
- wrzątek do zalania płatków
- jajko
- łyżka mąki kokosowej
- marchewka
- banan



Płatki zalać wrzątkiem do ich wysokości. Pozostawić do napęcznienia. Następnie dodać mąkę , jajko., drobno pokrojonego banana i startą na drobnych oczkach marchew.
Wszystko dokładnie ze sobą wymieszać . Piec w dobrze nagrzanej i natłuszczonej gofrownicy do uzyskania chrupkości. Podawać z ulubionymi dodatkami. Smacznego !





Jest sobota, będą i naleśniczki na obiad , którymi po południu się wam pochwalę :D






To już jutro !!!!!




Miłego dnia !

20 komentarzy:

  1. Widzę, że zgrałyśmy się dzisiaj ze śniadankiem. U mnie też dzisiaj goferki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile smaków dziś u Ciebie w śniadanku! Te gofry i dodatki wyglądają tak pysznieee, że się głodna zrobiłam. Wpadam do Ciebie na śniadanie, ok? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jasne zrobię kolejną partię gofrów : D

      Usuń
  3. Tyyle dodatków :) Jestem ciekawa, co pysznego będzie na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie lubię kiedy kończą mi się jakieś powidła :c
    idealnie wykorzystałaś tą resztkę do tak idealnych gofrów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na następne trzeba czekać do jesieni ( lub kupić w sklepie )

      Usuń
  5. Czekam na naleśniki ;D
    Pysznie wyglądają te goferki!

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo gofrów dziś, twoje pysznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pysznie wyglądają te goferki! :3
    porywam jednego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pycha! Goferki zawsze o kazdej porze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! Ja nawet lubię je jeść na kolację : D

      Usuń
  9. Jejku jakie cudowności! Kradnę jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te gofry to mistrzostwo te dodatki do podania no nie moglo byc lepiej mniam <3 !

    OdpowiedzUsuń
  11. Pysznie podane! Już nie moge się doczekać, aby dowiedzieć się co takiego wydarzy się jutro ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kokosowe....no ładnie :D Smaczneeee ! Udanej niedzieli życzę :D Bawcie się jutro dobrze :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)