sobota, 12 kwietnia 2014

183. Pokaż obiad : Marchewkowe sojowe naleśniki !

Na sobotni obiad proponuję marchewkowe naleśnikczki.
Zrobione po raz pierwszy z mąki sojowej. Ma ona lekko slodki smak, ale trzeba bardzo uważać przy przewracaniu bo czy ty naleśniczki czy placuszki , które ją mają w składzie mogą się rozwalić.

Do środka dodałam twarożek ze zmiksowanymi malinami oraz pastę z cieciorki , szpinaku i brokuła.







Sojowe marchewkowe naleśniki


Przepis:
- 50 g mąki sojowej
- 150 ml mleka sojowego
- jajko
- marchewka ( ugotowanej uprzednio na parze )


Wszystkie składniki wymieszać ze sobą . Odstawić na co najmniej 1h .
Smażyć na dobrze rozgrzanej patelni teflonowej.
Podawać  z ulubionymi dodatkami




Pogoda wspaniała- słoneczko świeci nie jest za zimno , więc zaraz idę na małą przebieżkę do parku.

Nauka niestety też czeka ( kochana biologia)




14 komentarzy:

  1. Sojowe? Jakie wynalazki , muszę zaopatrzyć się w tą mąkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj , kupuj bo nie jest droga ( tak ok 6 zł ) a za to pyszna <3

      Usuń
  2. Twoje naleśnikowe farsze są najlepsze na świecie! Za każdym razem się nimi zachwycam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczne naleśniki :)
    Mąkę sojową mam w planach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Że sojowe to mnie nie zaskoczyło, ale obecność marchewki owszem. Muszę spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj bo dzięki marchewce mają taki słodki smak :)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie to wykombinowalas <3 Juz jutro :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne naleśniki, uwielbiam takie marchewkowe wariacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak marchewkowe to jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają bardzo delikatnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie właśnie były i martwiłam się czy mi się nie rozlecą :D

      Usuń
  9. mmmm... wyglądają obłędnie! muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)