piątek, 11 kwietnia 2014

181. Takiego gotowanego serniczka jeszcze nie jadłeś !

Hej ! Jak rozpoczynacie piąteczek ? Z uśmiechem na ustach i pysznym śniadankiem ?
Ja tak , bo już nie umiem doczekać się niedzieli . A dlaczego to dowiecie się za 2 dni.
Tymczasem teraz pokazuję to cudo, czyli gotowany serniczek , nie z serka naturalnego a z puszystej jak chmurka ricotty. Ale to nie koniec pyszności,
Bo tą ricottę dodałam do ulubionej owsianki.
Ale muszę dodać coś z moich ulubionych połączeń .
Dziś chałwa - w postaci mąki sezamowej dodanej do owsianki.

Na wierzchu minimalistyczne dodatki - jagody w syropie , które wczoraj znalazłam w moje spiżarce.

A dodatkowe owoce umieściłam w kokilce , żeby jeszcze bardziej delektować się smakiem <3









Owsianka z mąką sezamową i ricottą. Podane z jagodami, truskawkami i jabłkiem



Przepis:
- 4 łyżki płatków owsianych
- 2 łyżki mąki sezamowej
- 200 ml mleka
- jajko
- 100 ml wody
- 125 g ricotty


Płatki ugotować do gęstości w mleku. Pod koniec gotowania dodać wymieszane ze sobą mąkę , wodę i jajko.Chwilkę podgotować . Na samym końcu dodać ricottę. Wymieszać .
Podawać z ulubionymi dodatkami. Smacznego !




Miłego dnia !

25 komentarzy:

  1. Jejciu Jejciu Jejciu to śniadanie jest genialne *.* zawartość miseczke cudowną na serio ♥ a ta kokilka z owockami *.* mega ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I też tak jak ty bałam się czy mi te owoce nie wylecą z miseczki : D

      Usuń
  2. już tyle razy planuję zrobić serniczek na śniadanie i jeszcze się nie zebrałam - aż wstyd :O

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już jadłam gotowany serniczek z ricotty, ale nigdy jeszcze nie próbowałam dodawać płatków owsianych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw Karola, a teraz Ty prawom fizyki przeczysz! Jak Ci te owoce się zmieściły?! Ja nie wiem haha :D
    Jagody w syropie jako dodatek? To musiało być pyyszne :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo ciekawy przepis :)
    Niby nie wiele składników a jaki efekt *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja takiego nie jadłam :D Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah, ta górka z owoców! Same pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ileeee owoców! Ja tak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamciu, serniczek z ricotty musiał być BOSKI! *-*
    i jeszcze chałwaa <3
    ale miałaś pyszne śniadankkooo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie ( od dziś ) z ricotty jest chyba najlepszy <3

      Usuń
  10. serniczko owsianka z ricottą,już ją lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam że w padnie w twoje kubki smakowe : D

      Usuń
  11. ooooooo, doskonałe śniadanie. i mnóstwo owocków <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna i druga miseczka urzekła moje serducho. Nie dość, że w owsiance miałaś takie cuda, to obok jeszcze taka sterta pysznych owocków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jagody w syropie chyba skradły moje serce ! no i po trochu ten serniczek też :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super śniadanie miałaś, sernik z ricotty na pewno był boski>
    Bardzo podoba mi się ta kopa owoców <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, niech mi ktoś jutro poda takie śniadanie!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)