czwartek, 3 kwietnia 2014

171. Za mało, zdecydowanie za mało ..... !



..... robię miseczkowe śniadanka. Ale chyba zmienię to , bo po mimo iż robię pyszne gofry, placuszki , wypieki to one nigdy nie zastąpią mi miseczki ciepłej i pysznej owsianki, jaglanki ....


Dlatego dziś robię miseczkę wypełnioną zdrowiem.

Czyli.... płatki quinoa z ziarenkami chia , lawendą i bananem a po ugotowaniu połączone z jogurtem naturalnym .
Na wierzch trafiły truskaweczki i po raz pierwszy ( i nie ostatni ) CZEKOLADKA REESE'S










Płatki quinoa z chia , lawendą , bananem i jogurtem podane z czekoladkę reese's i truskawkami


I moje pytanka

1. Ulubione składniki do sałatki
2.Z czym najbardziej kojarzy ci się mój blog ?
3.Co będzie królować u ciebie w Wielkanoc
4.Wieczór w samotności czy w towarzystwie
5.Jak wygląda twój pokój ?
6. Co pragniesz od dłuższego czasu zrobić , ale nie umiesz znaleźć na to czasu ?
7. Plany na wakacje ?
8.Sposób na chandrę ?
9. Jeśli język obcy, to jaki ?
10. Kokos + truskawki, Gruszka + chałwa czy Banan + masło orzechowe co wybierasz ?
11.  Jak spędzasz swój wolny czas ?


Nominuję : karolęWiktorięteenagerJoasięnavynutMonikęgotowanienięNatalięDon'tforgettosmile,
Patrycję



Miłego dnia :**


18 komentarzy:

  1. Zdecydowanie jem jutro na sniadanie owsianke! Ja tez jem mniej juz miseczkowo:( trzeba to zmienic!

    OdpowiedzUsuń
  2. miseczkowych nigdy dość! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja powinnam do miseczkowych śniadań chyba wrócić, bo nie ma nic lepszego niż pełna micha ciepłej, pysznej zawartości z dodatkami <3
    Dzięki za nominację, na pytania odpowiem jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miseczkowe najlepsze! :D
    nie poszło mi dobrze ;c dzięki za nominacje. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Za każdym razem jak jem miseczkowe śniadanie to to samo sobie mówię, że za rzadko, ale później i tak wychodzi co innego :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne śniadanko ;)
    Dziękuję za nominację ;* a odpowiedzi już jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam miseczkowe! :P
    chcę tą czekoladkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. *.* Cudo <3
    I ta czekoladka <333

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też pojawia się malutko tych miseczkowych śniadanek. A czekoladką byś się podzieliła! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda bardzo smacznie <3 + dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwilebiam miseczkowe , ale twoja kazda propozycja sniadania jeste genialna *.* Ta nie odbiega mistrzunio <3

    OdpowiedzUsuń
  12. położyłaś Reeses w opakowaniu? :D
    haha, ściągałaś je potem, prawda? :)
    Ale dobre połączenie smaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje miseczkowe sniadanie zachwyca!
    Strasznie dziękuje za nominację, to bardzo miłe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam to samo, bez owsianki nie ma poranka:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)