środa, 2 kwietnia 2014

170. Bezglutenowe kokosowe awokado brownie

Szok ! Dziś już 170 śniadanko, a dopiero co było  150 :D
Z tej okazji na śniadanie nie mogło zabraknąć :)
Dziś postanowiłam zrobić kokosowe awokado brownie z  tego przepisu


Ja oczywiście mąkę owsianą zastąpiłam tą bezglutenową - ryżową
W środku skryła się mąka kokosowa i czekolada  gorzka ritter sport ( ostatnie 2 kosteczki :( )

A po upieczeniu jeszcze ładnie udekorowałam truskaweczkami i kiwi <3

TO JEST NAJLEPSZE WYDANIE BROWNIE !!!









Kokosowe ryżowe awokado brownie z truskawkami i kiwi



Przepis:
- 3 łyżki mąki ryżowej
- 2 łyżki mąki kokosowej
- 2 łychy jogurtu greckiego
- łyżka kakao
- 1/ 2 awokado
- 2 kostki czekolady gorzkiej
- 1/ 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- jajko



Mąki , proszek do pieczenia , kakao wymieszać z jogurtem i jajkiem. Dodać pokrojone awokado .
Na samym końcu dodać posiekaną czekoladę gorzką .
Przełożyć do naczynka do zapiekania wyłożonego papierem do pieczenia i piec przez 30 min w temperaturze 180 stopni Celsjusza .



Odpowiem na pytanka od   Asi i Dominiki. Dziękuje wam ślicznie :***



Pytania od Asi :


Jaka jest Twoja ulubiona przyprawa?
wanilia <3
Kto jest Twoim największym autorytetem w gotowaniu?
Dużo tego ....
Wspólne gotowanie, czy w pojedynkę?
w pojedynkę :D
Przygotowujesz imprezę rodzinną, jakie szykujesz menu (przekąski, zupa, danie główne, ciasto i bonus)?
Przekąski : warzywa grillowane + dipy 
Zupa : Krem z brokułów
Danie główne : Pierś z kurczaka nadziana szpinakiem i serem feta , kasza gryczana z marchewką polana sosem cytrynowym
Ciasto: Serniczek jogurtowy
Bonus: Chlebek bananowy , bo nikt z moje rodziny go nie jadł jeszcze
Pierwsze skojarzenie ze słowem 'cynamon'?
Jesień !
Ulubiony program kulinarny?
Master Chef 
Patelnia, piekarnik czy garnek?
Yhhhhh.....
Jak ricotta, to...
Lidlowska
Ulubiona potrawa Twojej babci?
kluseczki lane na mleku z dynią <3
Co, w procesie gotowania, sprawia Ci największą radość?
testowanie <3
Jak wygląda Twój idealny dzień?
Wstaję rano jem pyszne śniadanko i robię co chcę ( zakupy, rowerek , bieganie i zero nauki :D)




Pytania od  Dominiki 


1. Jak przezywano Cię w szkole i dlaczego ?
Patrykulus, bo jakoś tak się moim kolegą skojarzyło 
2. Jeśli makaron to z czym ?
serem i szpinakiem
3. Podróż, której nigdy nie zapomnę odbyła się do ...
Anglii <3
4. W jakiej epoce chciałabyś żyć ?
Romantyzm
5. Jaką supermoc chciałabyś posiadać ?
przewidywanie , kiedy dany nauczyciel mnie zapyta i zrobi kartkówkę 
6. Książka czy film ?
Książka !
7. Film, który najbardziej mnie wzruszył to ...
Titanic
8. Rower czy rolki ?
Rower <3
9. Danie, które mogę jeść codziennie to ...
owsianka <3
10. Jaki jest Twój ulubiony owoc letni ?
że jeden ? 
11. Czego najbardziej nie możesz się doczekać w zbliżających się wakacjach ?
pracy  :D




Mooje pytanka będe jutro :)


Zachęcam was również do wzięcie udziału w ankiecie po prawej stronie. To mi pomoże w zrobieniu pysznych śniadanek :-) 

A i powiększyłam zakładkę top o śniadanka z marca , ciekawi ?

20 komentarzy:

  1. kolejny mój przepis?! super :) bardzo się cieszę, że smakuje i mogę Cię inspirować :) to brownie z truskawkami - koniecznie :)
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka bomba witaminowa z samego rana ;)
    Rano jetem za leniwa na pieczenie ale dla takiego
    cuda warto wstać te 30 minut wcześniej *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. pychota : ) ale śniadanko raczej 170 nie jest- pamiętaj o kolacjach i obiadach w osobnych postach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokosowe brownie powiadasz? Muszę to rozpatrzyć przy kolejnym moim pieczeniu tego ciacha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro tak polecasz to na pewno zrobię :D

    Do jakiej pracy idziesz, że tak jej się nie możesz doczekać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tej co w ferie , ale teraz będę więcej zarabiać .Ale każda praca mnie cieszy :)

      Usuń
  6. No kolejnych sniadan zycze skarbie <3 To sniadanko to obled cudownych smakow w jednym miejscu super wyszło <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kokosowe brownie? Z awokado? Brzmi piekielnie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Brownie i do tego zdrowe - mnie nie trzeba by było długo namawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro tak polecasz i zachwalasz to chyba przekonam się do awokado ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie robiłam jeszcze takiego brownie, ale wygląda znakomicie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wreszcie je zrobić, cały czas jest na mojej liście wypieków do zrobienia :D Wygląda super pysznie! Zdrowe brownie to jest to <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać , że najlepsze ! :>
    Dziękuje za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. musiało smakować obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ankieta zaliczona! :)
    ależ to awokado apetycznie wygląda z brownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostało troszkę ciasta dla mnie? :)
    Dziękuję za odpowiedzi, bardzo fajna impreza by była :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie ma . ale zawsze mogę zrobić jeszcze jedno tylko dla ciebie <3

      Usuń
  16. mi też te śniadanka tak lecą! :D
    a awokado brownie to już chyba nie muszę mówić, ze jest wyśmienite! :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)