czwartek, 26 grudnia 2013

57. Świąteczne, świeżutkie bułeczki owsiane

Prawie codziennie rano są u mnie miseczkowe śniadania. Wczoraj wieczorem naszła mnie ochota na świeżutkie bułeczki no i pomyślałam czemu by rano nie zrobić własnych. Ale ja tak kocham owsianki i jak tu z nich zrezygnować ? A no zrobiłam owsiankę ukrytą w 2 chrupiących bułeczkach. Zostały zrobione zarówno z płatów owsianych , jak i z mąki owsianej. A z racji tego że są święta musiały być to świąteczne bułeczki - do ciasta dodałam przyprawę korzenną, kawę świąteczną rozpuszczalną i karob. Ale w domu pachniało podczas ich pieczenia. A do bułeczek musiały być jakieś dodatki . Pierwszą bułeczka zrobiłam na słodko , bo takie śniadania uwielbiam. Zrobiłam do niej ciasteczkowy krem z cieciorki z bananem i żurawiną. Oprócz słodkich dodatków kocham też wytrawne. Więc drugą bułeczkę zrobiłam z serem piórko i parówką sojową z dużą ilością warzyw.
Do takiego śniadania obowiązkowo musiał być kubek gorącej czekolady *_*










*Świąteczne jogurtowe bułeczki owsiane z karobem, przyprawą korzenną i kawą świąteczną. Podane
1 - z ** kremem ciasteczkowym z cieciorki z bananem i żurawiną
2 - z serem piórko i parówką sojową z dużą ilością warzyw

*  inspiracja   dziękuje :*
**  inspiracja dziękuje ;*




Wczorajszy dzień był typowo leniwy. Z racji tego, że byłam na pasterce  nie musiałam iść wczoraj do kościoła. Rano miałam dużo czasu na buszowanie w kuchni i wspólne rodzinne śniadanie, później kolejne pyszności na babcinym obiedzie *_* , dużo wspólnego czasu, rozmów, śpiewania kolęd.
Czas na trening też się znalazł, bo trzeba trochę spalić kalorii po wigilijnej wieczerzy i czytanie książek i gazet , które od dawna leżały na mojej półce i nie miałam czasu nawet ich przeczytać
To właśnie wszystko kocham w tym pięknym , nastrojowym świątecznym czasie.
A dziś już 2 dzień świąt , który spędzę chyba jak poprzedni, może tylko pójdę na spacer, jak ten halny się uspokoji :)

Miłego 2 Dnia Świąt Bożego Narodzenia :*





4 komentarze:

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)