czwartek, 5 grudnia 2013

36. Najlepsze śniadanie na rok bloga

Tak dziś mija równy rok od pierwszego postu. Choć miałam małą przerwę  to postanowiłam wrócić do was i chyba id zrobię dobie juz tak dużej przerwy. Z okazji takiego święta zrobiłam sobie pyszne śniadanie. Chyba każdy z was jadł owsianke z kasza manna ale czy ktod jadł wersję sernikowa z piekarnika.  No właśnie takie śniadanie sobie zaserwowałam ale zwykłą manne zamienilam na wersję owsiana w środku dodatkowo umiescilam banana i orzechy włoskie a na wierzchu borówki które tak pięknie się rozpuscily.




Owsianki manna z kasza owsiana, bananem serkiem naturalnym orzechami włoskimi i borówkami amerykańskimi
** oczywiście pieczona z dużą ilosia cynamonu
zdjęcia dodam w szkole. Fanie ze jutro juz piątek bo w szkole tle jest do zrobienia ze nawet juz nie wyrabiam . Wczorj miałam trzy kartkówki: z maty niemieckiego i agielskiego. Nie umiem doczekać sie juz jutrzejszego wpolnego sniadania =D

1 komentarz:

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)