piątek, 6 grudnia 2013

37.Wspólne mikołajowe śniadanie

Wreszcie nadszedł 6 grudnia, czyli wspólne mikołajki blogowe.
Ja dostałam prezent od Pam  z ktorego bardzo si ucieszylam.
dostalam śliczna muffinke z home & you, czekolde od wedla w wersji swiatecznej cukierki z mieszanki wedlowskiej a wszystko bylo zapakowane  w ślicznym pudelku z aniolkami.



Z koleji ja wyslalam prezent do Natalii
A teraz Mikołajkowe snuadanie, w którym miała dominować czekolada. U mnie zagościła w jogurcie. Do niego dodałam piernikowa granole z przepisu od Ash. Oczywiście najlepsze połączenie w zimie to czekolada z pomarańcza. Dlatego i jej nie moglo zabraknąć






Jogurt czekoladowy z dużą ilością gorzkim czekolady granola piernikowa i pomarańcza.
Po południu jadę na zakupy po rodzice dali mi pieniądze zamiast prezentu.
Zdjecia dadam pozniej....

Miłych  Mikołajek!

1 komentarz:

  1. Śliczny prezent dostałaś :) I ślicznie napakowana miseczka !
    Udanych Mikołajek

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)