wtorek, 15 września 2015

662. Wegański dyniowy omlet + zdobycze z Ikei






Wegański dyniowy omlet na pianie ubitej z wody z ciecierzycy. Podany z malinami i   deserkiem sojowym o smaku waniliowym


inspiracja



Nie sądziłam, że można na serio ubić pianę z wody z ciecierzycy. A jednak.
Choć ten "omlet" jest jest taki wysoki i grubiutki, jak tradycyjne omlety, to przyznam szczerze, że też jest dobry i chyba jeszcze nie raz go zrobię w różnych innych kombinacjach smakowych



A o to moje zdobycze  z Ikei

















I na koniec torba, o którą wiele osób pytało - duża, mega pojemna i oczywiście burgundowa, ze Stradivariusa




Znając moje zamiłowanie do miseczek, kubeczków itp jeszcze nie raz będąc w Łodzi odwiedzę Ikeę ( bo przy okazji odwiedzę też M&S, bo to wszystko mieści się w jednym miejscu), bo wreszcie chcę też spróbować tych pulpetów. W niedzielę się nie udało to, bo one są tylko w sprzedaży od pon do piątku :)


Miłego dnia :*

11 komentarzy:

  1. Hej,jakie pomysłowe, woďę z ciecierzycy ubijałam, ale o omlecie nie pomyślałam, pewnie był bardzo lekki :) wykupiłaś z Ikei wszystkie rzeczy o których marzyłam *,* za to pulpetów nigdy nie chciałam spróbować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba musimy spróbować razem zrobić ten omlet, bo wodę już ubijałyśmy ( a raczej miałyśmy ubić a skończyła na Twoim ubraniu :D )

      Usuń
  2. Uwielbiam Ikee! Nawet mam te same ściereczki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Ikee! Nawet mam te same ściereczki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. jak tylko zobaczyłam go na snapie to pomyślałam "boziu, ależ kombinatorka!" a tu proszę - wygląda okrutnie dobrze:D
    łowy cudne, chyba część z nowej kolekcji? ja też planuję w październiku zrobić nalot na Ikeę bo jestem totalnie zakochana w najnowszym katalogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak część rzeczy z nowej kolekcji :*

      Usuń
    2. Tak, tak część rzeczy z nowej kolekcji :*

      Usuń
  5. Super te rzeczy!I ten omlet też :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta torba prześliczna - i mój kolor! :)
    Ciekawi mnie od dawna piana z ciecierzycy - omlet super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)