niedziela, 27 lipca 2014

292. Wegańskie z polenty, orzechowo - limonkowe










Wegańskie gofry limonkowo - orzechowe z kaszki kukurydzianej z twarożkiem z nerkowców , borówkami i miodem 


Przepis:
- 3 łyżki kaszki kukurydzianej
- 3 łyżki mąki kukurydzianej
- 1/ 2 szkl mleka roślinnego ( u mnie domowe z nerkowców)
- szczypta proszku do pieczenia
- skórka z otartej limonki


Wszystkie składniki dokładnie ze sobą wymieszać ( wieczorem).
Rano piec  w dobrze ( !) nagrzanej i natłuszczonej gofrownicy do momentu aż para przestanie buchać.
Smacznego !
Słodkie jagodowe lato

Mleko z nerkowców jest zdecydowanie najlepsze <3





Wczorajszy dzień był mega udany - dłłllugie zakupy ( 4 , 5 h ;D) , debiut z sushi i wieczorny trening ;)


A dziś ?Hmmm , czas pokaże ... ;D , ale na pewno zregeneruję siły przed kolejnym tygodniem pracy

11 komentarzy:

  1. robiłam z kaszy kukurydzianej mi wyszły tak chrupiące! :)
    pychota, z borówkami musiały być boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze brak pomysłów na śniadanie :) Ileż można racuchy bananowe jeść... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dziś borówkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komu jak komu, ale Tobie regeneracja zdecydowanie się należy. Ba, nawet jest niezbędna :)
    Borówki podbijają świat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takimi się jeszcze nie spotkałam, ale musiały być pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo oryginalny pomysl na pyszne gofry, przepis zapisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja myślałam, że to chałwa, a tu taka niespodzianka :P
    I takich słonecznych gofrów to nigdzie nie widziałam :)

    Pochwal się co kupiłaś ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tego jest ..
      Ale pochwalę się jutro jedną koszulką, bo ma fajny napis ;D

      Usuń
  8. ten kolorek gofrów jest cudowny!
    super, że dzień się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz mleko z nerkowców?! :D Chcę <3 A gofry prezentuja się wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam i gofry i kaszkę kukurydzianą - ciekawa jestem jak smakowało takie połączenie 2 w 1 :) Na pewno pysznie!
    Przepis dodaję do akcji
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)