sobota, 21 czerwca 2014

256. Przedbiegowe wyzwania

Dziś kolejna edycja biegów organizowanych w moim mieście.
Tym razem nie robię z samego rana gofrów a biorę pierwszy raz od 4 miesięcy mój ulubiony chlebek z samych ziaren ( pomijając fakt że brzuch będzie się buntował , ale za 2 tygodnie mam wizytę u gastrologa i muszę niestety spożywać choć trochę produktów zawierających gluten) , ulubione masło orzechowe oczywiście jest i banan bo to taki mały klasyk dla biegacza

A oprócz tego próbuję pierwszy w tym roku dżem z naszych polskich truskawek , dodaję dużo banana ,bo uwielbiam takie letnie połączenie smaków



Samymi kanapkami za bardzo się nie najem , więc do śniadania dodaję jeszcze więcej owoców, bo przecież to właśnie  z  nich możemy czerpać dużo energii.








Chleb czystoziarnisty z Pb , bananem i truskawkami / dżemem truskawkowym i bananem , owoce


Także moje plany na dziś znacie.  Kończę jeść śniadanko i wyruszam z Danielem na zawody, dzięki którym się poznaliśmy :)
Trzymajcie kciuki :*

15 komentarzy:

  1. superankie kanapki :) porywam!

    PO-WO-DZE-NIA!

    OdpowiedzUsuń
  2. takie śniadanko na pewno doda Ci dużego kopa energii!
    powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, czystoziarnisty lubię bardzo. Wiesz, że możesz go zrobić też sama, bezglutenowo? Wtedy mogłabyś jeść go częściej :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. śniadanie dające mocy :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne i zdrowe śniadanko!
    Powodzenia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby jednak brzuch się nie buntował, a owoce były fajnym paliwem :) Udanego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiscie ze masz moje kciuki :* Sniadanie jest wspaniałe, a owoce do tego najlepiej, miłego dnia kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wieżę, że po takim śniadaniu osiągniesz sukces!

    OdpowiedzUsuń
  9. Iście letnie śniadanie :) Oj ja wiem jak genialnie smakowały te kanapki z chleba czystoziarnistego :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To się nazywa kop energii! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie śniadanie to zastrzyk energii! Na pewno świetnie Ci się biegło :) Banan musi być, klasyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chlebek z samych ziaren - pychotka:-) Często wypiekam:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)