sobota, 14 czerwca 2014

249. Puszyste , kokosowe, z truskawkami

Jest sobota, więc nie muszę wstać wcześnie  i nie muszę robić szybkiego  śniadanie.
To w ten dziś lubię zjeść coś co mnie uszczęśliwi od środka. A są to tylko placuszki


Puszyste, w środku mięciutkie, lekkie jak chmurka
Takie to tylko wychodzą z mąki kokosowej , na ulubionym serku naturalnym

Ale co jak co , do tego śniadania pasują tylko truskawki i nim więcej !






Kokosowe placki na serku naturalnym z truskawkami


Wczoraj uświadomiłam sobie , że nie warto ufać znajomym, którzy tylko udają  że chcą ci pomóc , wysłuchać , w czymś doradzić . A tak na prawdę to tylko wtrącić się do twojego życia i nim dyrygować.


Ja na takie coś sonie nie pozwolę, bo jeśli chcę coś robić , spotykać się z kolegą , nikt nie może mi tego zabronić i pytać się o takie bardziej prywatne sprawy.


To moje życie i ja decyduje  o tym jak będzie wyglądało .


No to tak odreagowałam ...


A i odliczam godziny do jutra ,a  co się wydarzy to niespodzianka .... <3

15 komentarzy:

  1. Placuszków z tej mąki jeszcze nie robiłam <3 Najlepiej jest się zwierzać temu komu się bardzo ufa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyyle truskawek, lubię tak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też dziś placuszki :D
    Twoje wyglądają cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A następnym razem wproszę się do Ciebie na takie placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, takie placuszki na pewno uszczęśliwiają człowieka :)
    Nie pozwól, by ktokolwiek wtrącał się w TWOJE życie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kokosowe z truskawkami, to na pewno pyszne :)
    Czasem trzeba się 10 razy zastanowić zanim się coś komuś powie, bo można się nieźle rozczarować. Najgorzej jak ktoś coś wykorzystuje przeciw tobie... Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  7. podasz przepis na te placuszki ? akurat mam tą mąkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miej w głębokim poważaniu takie 'rady' i wścibstwo fałszywych przyjaciół. Nie masz obowiązku by komukolwiek spowiadać się z osobistych spraw. Ja tylko chciałam Ci pogratulować, ze udalo ci sie znalezc takiego zaufanego i dobrego przyjaciela. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne! Uwielbiam zestawienie kokosa i truskawek :3

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają tak puuuuuszyście <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze mega przykro :( Ale placuszki sa wysmienite jak to u ciebie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  12. Niczym kokosanki :D Do tego kawa i nic więcej mi nie trzeba :D Kawa i ciacho :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)