piątek, 13 czerwca 2014

248. Bo dawno ich nie było

A czego moich ulubionych i lekkich jak chmurka płatków ryżowych
Znów o nich niestety zapomniałam.
Ale to nic bo po dłuższej przerwie jeszcze bardziej mi smakuję  <3 ,

Uwielbiam do nich dodać jajeczko, bo są kremowe
Truskawki i brzoskwinie też się znalazły , bo bez nich śniadania o tej porze nie istnieją


A na wierzch też coś będzie ? Oczywiście zdrowe jagody goji ,  masło orzechowe  no i trusskawki <3 , bo zdecydowanie do siebie pasują








Płatki ryżowe z jajkiem , brzoskwinią i truskawkami. Podane z jagodami goji i masłem orzechowym 



Jej ale wczorajszy dzień był mega udany .

Trening był i to jaki , ale jeszcze przed nim zastępstwo na ostatniej lekcji - wf spędzone  z miłym Danielkiem , który się poświęcił i przyjechał prosto ze szkoły , by mi nie było nudno .



Trening był  trochę wyczynowy, ale jak dobrze potrenuję siłę , to może uda mi się przejechać  całą trasę  
Ale nasze rozmowy po tych dwóch spotkaniach , jeszcze trwały i trwały do samego wieczora

Nie będę więcej pisać , bo wiem że Daniel to czyta i za pewne obraziłby się


I wasze kciuki się przydały , bo przez całe popołudnie świeciło słońce


No a dziś 13 , niech nie będzie dla was pechowy :D

14 komentarzy:

  1. U Ciebie życie toczy się pełną parą jak widzę! Bardzo mnie to cieszy, oby tak dalej :*
    Wieki płatków ryżowych nie jadłam.. :) Taka wersja jest na pewno świetna, bo wszystko z jajkiem jest pyyyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W dobrym towarzystwie nawet najtrudniejszy trening niestraszny ;) Same udane dni ostatnio u Ciebie i bardzo dobrze, tak trzymać! ;*
    Serce na śniadanie i truskawek nie mogło zabraknąć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj coś czuję, że Daniel nie będzie zły, bo opisujesz go jako miłego chłopaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że znalazłaś świetnego partnera do treningów! Tylko pozazdrościć :)
    A o płatkach ryżowych ja też zapomniałam :< Nie jadłam ich już chyba z pół roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile pyszności! Jak Ci to wszystko nie wyleciało? Heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłby <3
    http://waitingforahealthybreakfast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta serduszkowa miseczka jest moją ulubioną ;D
    Dobrze, ze tak wszystko pięknie ci się układa. Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że u Ciebie wszystkie super się układa :)
    oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podałaś te platki w tak fenoenalny sposob ze ja po prostu nie moge <3 !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sie nie obrazę.;)
    A to nie koniec treningów.;*
    Jeszcze dużo cie czeka.;)
    Ale spokojnie mamy czasu .:*

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)