czwartek, 29 maja 2014

233. Gryczanka na surowo, na domowym mleku o smaku orzechów laskowych

Po raz kolejny nie zawiodłam się na mojej ulubionej gryczanki .
Dzisiejsza to kolejne pyszne i nie bywałe połączenia smaków.\
Po pierwsze do gryczanki dołączyły jeszcze zdrowe i pęczniejące naczynia chia, które dodały kaszy gryczanej super konsystencji.
Do tego duetu dołączyło jeszcze moje ulubione awokado , słodkie truskawki i karob, bo bez niego rzadny krem nie istnieje

No i  najważniejsze cały krem przygotowałam na kolejnym domowym mleku roślinnym - tym razem pokusiłam się o zrobienie tego z orzechów laskowych. Zachwyciło mnie nie tylko wspaniałym smakiem ale i kolorem.
Zdecydowanie zachęcam do jego zrobienia :)


A i nie martwcie się o resztki orzechów - wykorzystam je do kolejnego produktu roślinnego , a jakiego ? To dowiecie się jutro









Surowa gryczanka na domowym mleku o smaku orzechów laskowych z chia , awokado , truskawkami i karobem


Przepis:
- 5 łyżek kaszy gryczanej
- łyżka nasion chia
- mleko do zalania kasz
- łyżka karobu
- 1/ 2 awokado
- garść truskawek


Kaszę i chia zalać mlekiem troszkę nad ich powierzchnię i włożyć na noc do lodówki . Rano zmiksować z karobem , truskawkami i awokado. Smacznego :*





A o to przed Państwem : Domowe mleko z orzechów laskowych !






Dziś kolejny dzień na luzie . Tym razem odpadają mi 3 lekcje na których będziemy mieć warsztaty z wolontariuszami z zagranicy, To będzie wspaniale spędzony czas z nowymi osobami a przy tym będzie możliwość podszkolenia języka angielskiego.

Miłego dnia :*

16 komentarzy:

  1. Ile dni przechowujesz takie mleko?

    OdpowiedzUsuń
  2. Surowej gryczanej nie próbowałam, jakoś nie mogę się za nią zabrać..
    Ale ten kolorek... mocno czekoladowy, taki jak lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. porywam te mlekoo! :D
    w słoiczku śniadanka rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Takiego śniadanie jeszcze nie jadłam, muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uważaj, robienie mlek roślinnych wciąga - ja nie pamiętam kiedy kupiłam mleko ze sklepu :D
    pyszne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie zamieszkałabym w Twojej kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  7. No to mleko jest powalające :D na pewno nadało gryczance niesamowitego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę spróbować takiej surowej gryczanki, bo wygląda bardzo smacznie:). A to mleko! Musi być pyszne:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne śniadanko, wiem coś o tym, bo sama podobne dziś jadłam! :)
    Chcę takie mleko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zrobiłaś to mleko :D ? Tzn. wiem, że użyłaś wody i orzechów :D ale jakie zachowałaś proporcje :D ? Gryczanka jeszcze przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze tak samo : 0, 5 szkl orzechów na 4 szkl wody :)

      Usuń
  11. o matko, a ile tego mleka! zresztą u ciebie zawsze góra dobroci :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooo! Akurat mam fazę na kaszę gryczaną, więc koniecznie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszcze chia <3 Boskie sniadanko i ten kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak i surowa gryczanka, jak i domowe mleko roślinne jeszcze przede mną Jednak u ciebie ob te rzeczy wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)