środa, 16 kwietnia 2014

187. Takiej to u mnie jeszcze nie było !

 Chodzi tu o muffinę.
Dziś po raz pierwszy jest z mojej ulubionej mąki kokosowej .
Do tego karob , który wreszcie znowu mam.
Całość wymieszałam z mega gęstym jogurtem i nadziałam malinami.

A na wierzchu też coś kokosowego się ukryło - płatki kokosowe, które ślicznie się zarumieniły.


Po takiej dawce słodyczy nawet spr z angielskiego nie będzie straszny !






Kokosowo - karobowo - jogurtowa muffina nadziana malinami . Podana z płatkami kokosa



Przepis:
- 40 g mąki kokosowej
- łyżka karobu
- 2 łyżki gęstego jogurtu naturalnego
- 1/ 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- jajko
- kilka tabletek stewii
- maliny


Wszystkie składniki oprócz malin ze sobą wymieszać.
Kokilkę wyłożyć papierem do pieczenia . Masę podzielić na 2 części .
Pierwszą  część ułożyć w kokilce . Następnie dodać maliny i przykryć 2 częścią. Na wierzchu ułożyć płatki kokosa.
Całość piec w piekarniku nagrzanym do temp. 180 stopni Celsjusza przez 30 min.
Smacznego !




Nooo i nareszcie \środa. Tylko przebrnąć przez szkolną rzeczywistość i zaczynami dłuuugą przerwę.
Już od jutra chcę zacząć przygotowania do niedzielnego świątecznego śniadania.
Obiecuję  że efektami moje pracy się pochwalę :D



Miłej środy 

30 komentarzy:

  1. Lubię śniadaniowe wypieki :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej muffiny jeszcze nie widziałam! Idealne połącznia smakowe, mniam! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. haaa po takim śniadaniu to nic nie będzie straszne, żaden sprawdzań :D Energia i dobry humor gwarantowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same pyszności ukryte w takim pysznym wypieku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. malinki <3 tęskno mi za nimi teraz! muffin pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muffin, kokos, karob- czego chcieć więcej? :) A płatki kokosowe skoro na wierzchu to nie ukryte a pięknie wyeksponowane, takie opalone ;D

    Miłego dłuuugieeego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorrki, taki mały chochlik się wkradł: D
      Dziękuje :*

      Usuń
  7. Muszę w końcu coś upiec ;p
    Twoja muffinka wygląda pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjadłabym taką muffinę. A to, że maliny to jedne z moich ukochanych owoców jeszcze bardziej mnie zachęca! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je kocham i już nie umiem doczekać się lata <3

      Usuń
  9. O nie, po takim śniadaniu to Ty zdasz angielski na 6! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dobrze to chyba mi nie poszło , ale 5 nie pogardzę :*

      Usuń
  10. idealna! a jaka piękna rzeżucha!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze jedna ale już się nie zmieściła do zdjęcia : D

      Usuń
  11. masz rację po takim śniadanko to sprawdzian na pewno nie był straszny! :)
    też się cieszę, że w końcu przerwa od szkoły!
    i też nie mogę się doczekać przygotowywań do Świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. też miałam dzisiaj sprawdzian z angielskiego !
    ach ta rzeżucha! no ale ten pyszny wypiek ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Po takim śniadanku to już chyba nic nie straszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie nadziany ten muffin <3 Jejuniu ja jeszcze mąki kokosowej nigdy nie jadłam! o_o
    A coś czuję, że podbiłaby moje serce, bo wielką fanką kokosa jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak podbiłaby ci serducho , bo smakuje i pachnie jak kokosanka <3

      Usuń
  15. połączenie smaków-baaardzo trafne :)
    Otóż to, po takiej słodyczy, to nic nie będzie straszne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)