wtorek, 15 kwietnia 2014

186. Bo wspólna jogurtowa owsianka jest najlepsza !

Hej ! Dziś razem z   Karolą  jemy  jogurtową owsiankę w nowych miseczkach  i zajadamy również nowymi i ślicznymi łyżeczkami , które zakupiłyśmy podczas naszego niedzielnego spotkania.

Ja swoją ugotowałam na mleczku kozim . Do środka powędrowały słodkie truskawki , żółciutki banan, laska wanilia. Dodałam również wiórki kokosowe , bo nie wyobrażam sobie truskawek bez tego składniku , tak samo jako bez wanilii.
A pod koniec gotowania dodałam jagodowy kozi jogurcik.
Co ja za to mogę , że uwielbiam tego typu produkty  :D


Ale na wierzchu też coś musiało być :d
Więc były i borówki amerykańskie i musli kolumba , które podarowała mi Karola.

To było takie dobre !


Dziękuje ci ślicznie za te śniadanko i mam nadzieję że będzie nam dane zjeść takie wspólne śniadanko w realu  :*











Owsianka na kozim mleku z bananem , truskawkami , wanilią , wiórkami kokosowymi i jagodowym jogurtem kozim. Podana z borówkami i musli kolumba 







Dzień będzie ciężki , oj ciężki ale pociesza mnie fakt że jeszcze tylko jutro i wwweeekend :D




Miłego dnia :*

32 komentarze:

  1. Pięknie miseczki kupiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te miseczki widziałam i sama chciałam kupić. Jednak dzisiaj zawartość tej miseczki wygrywa!! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wypasiona zawartość miseczki *.*
    I te borówki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem zachwycona nimi , bo od dziadka je dostałam :)

      Usuń
  4. Miłego tego ciężkiego dzionka tak pysznie rozpoczętego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne macie te miseczki. A i zawartość godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mm pyszna wersja owsianki! A miseczki są prześliczne! Mam podobną łyżeczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna! To się nazywa śniadanie na wypasie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką sama łyżeczkę :D Z miseczki zrezygnowałam ;p Wypakowana samymi smakołykami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. takiej jogurtowej jeszcze nie jadłam!
    muszę się za nią wziąść!
    wygląda przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne macie te miseczki! Owsianka mnie zachwyciła, taaka bogata w smakołyki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam do niej wszystko co lubię , ale miała taki charakterystyczny smak dzięki produktom kozim <3

      Usuń
  11. Jeju, jak pysznie :D Ta konsystencja... *.*
    Śliczne miseczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zachwyciła konsystencja , bo uwielbiam łychostajne owsianki <3

      Usuń
  12. Dziękuje jeszcze raz <3 Rownie cudna wersja chetnie bym porwala mniam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziękuje , obie nasze miseczki były pyszne <3

      Usuń
  13. ach, można siedzieć i wzdychać i marzyć nad tą pyszną miseczką !

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są te Wasze zestawy śniadaniowe ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)