piątek, 14 marca 2014

144. Pokaż obiad : Kukurydziane kluseczki z tofu !

Dziś na obiadek proponuję cudowne kluseczki z tofu wędzonego
Są one szybkie w przygotowaniu a efekt , kiedy się je próbuje odbiega od tych zwykłych knedli



Do kluseczek obowiązkowo musi być suróweczka.
Dziś postawiłam na szpinak - pomidor - brokuł - cukinia - papryka

A i nie mogłabym zapomnieć o kubeczku świeżego soczku





Kukurydziane kluseczki z tofu . Podane z surówką i świeżym sokiem burak - grejpfrut - marchewka



Przepis:
- 180 g tofu wędzonego
- 4 łyżki mąki kukurydzianej
- jajko


Tofu zmiksować z jajkiem.Dodać mąkę i dokładnie wymieszać. Formować kluseczki i wrzucać do wrzącej wody. Gotować ok 8 min. Podawać z ulubionymi dodatkami . Smacznego !



Tofu Tradycyjne WĘDZONE

Bogactwo wapnia, roślinnych fitohormonów i sojowych substancji pomagających w zapobieganiu chorobom cywilizacyjnym, sprawiają, że tofu uznane jest za jeden z najzdrowszych produktów spotykanych we współczesnej kuchni. Tofu wędzone charakteryzuje się przyjemnym wędzonym, lekko słonym smakiem i doskonale komponuje się z wszelkiego rodzaju kaszami, zupami czy daniami zapiekanymi. Produkt bezglutenowy, posiadający certyfikat GMO Free.



Tofu wędzone bardziej mi zasmakowało od tego tradycyjnego.Ale jak widać można je używać zarówno do dań na słodko jak i na wytrawnie.

7 komentarzy:

  1. nigdy nie jadłam tofu, czas zakupić i wyprobowac ten przepis :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tofu wędzone w tortellini mi posmakowało ale takiego zwykłego nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takich pysznych obiadów ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Porwalabym caly obiad z checia <3 Oprocz knedli masz cudowne dodatki w postaci salateczki i soczku jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie zawsze pysznie - i na obiad, na śniadanie i pewnie w innych porach dnia też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tofu nie posmakowało, jednak chciałabym dać mu drugą szansę :D Może wędzone by mi posmakowało.. Ale kluseczki wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)