piątek, 24 stycznia 2014

86. Polenta jak kokosowo bananowe niebo

Każdy z was jadła pyszną kaszką kukurydzianą na mleku, która przypomina nam czasu błogiego dzieciństwa.A próbowaliście ją wraz ja mleczkiem kokosowym i bananem ?
Jeżeli nie to koniecznie to zróbcie, bo jest po prostu boska

Ale przecież nie samą polentą człowiek żyje
Dlatego do polenty musiałam dodać pysznego i słodkiego banana.
Jak wiecie chodzę to pracy i potrzeba mi dużej porcji energii i w moim dzisiejszym śniadaniu nie mogło zabraknąć czekolady gorzkiej i orzechów
A jako extra dodatek w miseczce wylądowały kasztany jadalne :)



Polenta z kokosowym mleczkiem i bananem. Podana z gorzką czekoladą, migdałami i kasztanami jadalnymi




Wczoraj zostałam nominowana przez     Pam  . Dziękuje :*



. Jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie ze słowem ,,ludzie"?
Uczciwość
A
2. Pamiętasz jakiś stałe powiedzonko, albo tekst Twoich rodziców, który zawsze Cię denerwował?

Patrycja, posprzątaj swój pokój !

3. Lubisz podróżować? Chodzi mi o samą jazdę autem, pociągiem, autokarem, kolejką itd.

Tak lubię podróżować pociągiem. Najwspanialsze jest podziwianie pięknego krajobrazy, ta przemijalność , szubka ucieczka 

4. Jaki jest Twój ulubiony rodzaj pieczywa?

Kiedyś  był to razowy i pełnoziarnisty a teraz domowy chleb żytni za zakwasie , ale nie wiem czy to się nie zmieni, jeśli wyjdzie na jaw, że mam celiakę

5. Jaka jest Twoja ulubiona lektura szkolna, z całego okresu edukacji?

Hm.. trudny wybór , ale chyba Dzieci z Bulerbyn


6. Jaki jest Twój wymarzony zawód i czy myślisz, że uda Ci się to osiągnąć?


Dietetyk. Myślę , że uda mi się to osiągnąć, jeśli zdam dobrze maturę z biologii i chemio rozszerzonej oraz dostanę się albo na Uniwersytet Śląski lub Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie a później tylko znalezienie parcy
7. Jakbyś miała możliwość posiadania egzotycznego zwierzaka, co by to było?

Małpa

8. Musisz wyeliminować ze swojej diety jedną rzecz, którą często jadasz i lubisz, od czego dasz radę się powstrzymać?

Teraz jestem na diecie bezglutenowej i niestety musiałam wyeliminować ukochane płatki owsiane. Teraz czaję się tylko na bezglutenowe
9. Gdybyś mogła wybrać imię sama dla siebie, jakie by o było? 


Julia
10. Pracując w grupie wolisz rządzić, czy raczej umywać ręce od odpowiedzialności?

Wolę rządzić

11. Właśnie wyjmujesz gorący obiad z piekarnika, jesteś piekielnie głodna i nie możesz doczekać się zatopienia zębów w swoim aromatycznym posiłku. Dzwoni koleżanka i chce pogadać, czeka na Ciebie na przystanku, schodzisz do niej od razu, czy prosisz, żeby poczekała aż zjesz? 


Proszę , żeby weszła do środka i razem zjemy pyszny obiadek :)



12. Jaka jest potrawa, na którą od dawna masz ochotę i od jeszcze większego dawna ( :P) jej nie jadłaś?


Omlet Kaiserschmann



A dziś powtórka z rozrywki, czyli kolejny dzień pracy , ale myślę że szybko zleci i z pełną parą będę mogła zacząć upragniony weekend

Dziś pewnie wieczór spędzę w kuchni, bo drożdżóweczki się już skończyły a o pasztecie już nie mówie. Drożdżóweczkę chyba tym razem nie zrobię ale chyba jakąś chałkę
Piekarniku naaaaaaaadchodzęęęę  !!!


Miłego piątku :)

10 komentarzy:

  1. julia! piąteczka ;)
    i za to śniadanko energetyczne też!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kukurydzianą! Ale w takim wydaniu muszę spróbować, brzmi przepysznie :)
    O nie, boję się rezygnacji z domowego żytniego na zakwasie z chrupiącą skórką... oby wyszło co innego, ja chyba w przyszłym tygodniu w końcu pójdę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje sniadania sa swietne i najlepsze jest zawsze to co dodajesz od siebie dzięki czemu nigdy nie jest nudno ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo *.* Kokos banan - biorę to ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, o takiej wersji polenty nie pomyślałam!
    Mnie też czeka dziś romans z piekarnikiem- piekę tort <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiejsze śniadanko to jedno z moich ulubionych połączeń ;)
    Chałka bezglutenowa... czekam! :O
    Jak tam u Ciebie na diecie bezglutenowej? Mi odeszły wszystkie dolegliwości i mam dużo więcej energii. Serio, czuję jakbym normalnie miała nowy żołądek ( a to tylko 5 dni :D )!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odpowiedzi :D
    Małpkę też bym chciała ;]

    A i przypomniałaś mi, że od kilku miesięcy mam kupić kaszę kukurydzianą a wciąż mi to nie wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo , ale w końcu ją kupiłam , bo jest pyszna i niedroga :)

      Usuń
  8. Pyszne dodatki sobie dobrałaś! A ja chyba powinnam zacząć 'oswajać' kaszę kukurydzianą, chyba jeszcze nic z nią nie robiłam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)