czwartek, 23 stycznia 2014

85. Totalne przesłodzenie z rana

Kiedy mój dzień wygląda bardzo aktywnie potrzeba mi dużej porcji energii.
No a co dodaje człowiekowi energii jak nie słodycze  *_*
W moim  śniadaniu są słodycze ale w zdrowej wersji . Domyślacie się co to może być ......
A no karobowe ciasto fasolowe , które jest bardzo proste w przygotowania bez grama tłuszczu, cukru i mąki. Tylko same zdrowe składniki.
A do ciasta oczywiście muszą być jakieś smarowidła. Ale jak uzdrawiamy , to już na całego. Dlatego do smarowania chlebka użyłam domowej czeko śliwki, masła kokosowego, domowej nutelli, domowego kremu pierniczkowego i miodu. A jako extra dodatek - serek wiejski z cynamonem i truskawkami.
A jak to bywa w zimne , zimowe poranki musi być coś na rozgrzanie. Dlatego do kubeczka wędruje karob i jeszcze gorące mleczko *_*

Takie śniadania uwielbiam, zwłaszcza w towarzystwie ukochanej mamy , która dziś w nocy przyjechała na mały urlop i zostanie do niedzieli :)






Karobowe ciasto fasolowe z domową czeko śliwką , domową nutella, masłem kokosowym, miodem, domowym kremem pierniczkowym . Serek wiejski z cynamonem i truskawkami  , gorące mleko z karobem

Przepis:
- 1/2 puszki czerwonej fasoli odsączonej z zalewy
- 2 łyżki jogurtu greckiego
- łyżka miodu
- łyżka syropu pierniczkowego
-łyżeczka cynamonu
- jajko ( żółtko i białko oddzielnie)
- banan
- 2 łyżki karobu


Wszystkie składniki oprócz białka zmiksować. Białko upić na sztywną pianę i delikatnie wymieszać ze zmiksowanymi składnikami. Całości przełożyć do foremki i piec przez 45 min w temp 180 stopni celciusza w piekarniku .


Truskaweczki w śniadaniu nie polskie , ale również smaczne. A w poniedziałek w Kauflandzie 0, 5 kg truskawek za 3, 49.




Wczorajszy dzień można uznać za udany. Po pierwsze upiekłam dla dziadka pyszną babkę, która on uwielbia.
Pierwszy raz od poniedziałku przepracowałam 6 h w pracy ( pomijając przemoknięte i zmarznięte stópki czerwone do krwi i lodowane ręce i wypicie hektolitrów gorącej zielonej herbaty).
Ale kto powiedział , że w zimę rozdawanie ulotek będzie lekkie. Muszę wytrzymać jeszcze 7 dni ( odliczając weekend) i wybywam na szaleństwo zakupów !!!!



Dziś też pewnie trochę zmarznę, ale ubieram grube rajstopy, legginsy, ciepłe skarpetki, ocieplane buciki, wełniane rękawiczki i czapeczkę, ciepłą kurteczkę. Zabieram ze sobą duży termos gorącej zielonej herbatki, bezglutenową drożdżówkę , owocową sałateczkę i  tak zima nie jest dla mnie straszna.


Miłego czwartku!

11 komentarzy:

  1. hej, przecież tłuszcze są zdrowe! ;)
    a to ciasto uwielbiam, dawno nie jadłam. pamiętam, że kiedyś robiłam je nawet do szkoły na II śniadanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna mam w planach to ciacho, ale ciągle nie mam głównego składnika :P

    Ależ satysfakcją będą te zakupy :D

    Nominowałam Cię do LB :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Domowe to, domowe tamto. Zawstydzasz mnie normalnie, bo ja się ostatnio tylko kupnymi produktami szprycuję. Ale niech tylko trochę czasu znajdę... :)
    Muszę kupić karob!
    Oby kolejne dni w pracy były tylko lepsze! Dobrze, że masz taką zakupową motywację. Ciekawa jestem, co takiego sobie kupisz za zarobione pieniądze? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana, zielona herbata ma właściwości wychładzające organizm, dlatego na zmarznięcie polecam jakąś inną ;)
    powodzenia i wyższej temperatury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za wiadomość.
      Nawet nie wiedziałam że zielona wychładza
      Jutro sobie zrobię zwykła z miodem i cytryną :)

      Usuń
  5. Będzie dobrze ! Z takim prowiantem i śniadankiem na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śniadanie z mamą i nic więcej nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To dzisiejsze śniadanie <3
    Podziel się ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Cię za wytrwałość! Należy ci się takie śniadanko, oj należy : *

    OdpowiedzUsuń
  9. jako osoba dojeżdżająca nie utożsamię się z faktem,że zima nie wydaje się taka straszna, oj nie. Dziś mi żyłki na nogach popękały od mrozu, haha ; D
    jej, chętnie bym coś takiego zjadła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciasto i przepis już w zakladce ulubione musze koniecznie zrobic z twojego przepisu , super masz nastawienie i oby tak dalej mniam <3 !

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)