środa, 11 grudnia 2013

41. Świąteczne smaki w ulubionym daniu

Były już świąteczne gofry, granola więc pora też na moje ulubione choć nigdy  nienudzące  się  danie czyli owsianka którą można przyrządzać  na wiele sposobów ja dziś właśnie postawiłam na świąteczną bo za 13 dni już święta, ale przygotowałam ją dziś na nowy sposób , która podpatrzałam u Martyny. Wyszła naprawdę pyszna owsianka. Ugotowałam ją dziś na mleku sojowym oczywiście z dużą ilością przyprawy korzennej i mandarynek. Nie mogło również zabraknąć pysznej pierniczkowej granoli od Ash


Owsianka na mleku sojowym z mandarynkami i przyprawą korzenną . Podana z bananem philadelfią milką , piernikową granolą i bananem

Dziś z moją klasą jedziemy na debatę do Sejmu Śląskiego do Katowic z okazji dnia wolontariusza. Fajnie się składa bo nie będzie lekcji, ale niestety jedzie 20 z klasy i reszta idzie na lekcje i trzeba będzie te lekcje odpisywać. Ale to nic :)
Wczorajszy spr z bioli była fajny, ale nasza wspaniała nauczycielka zapowiedziała nam na następną środę kolejny , bo jak uważa wszystko zapomnimy przed świętami .

Dobrze że do świąt już tylko 13 dni :)

2 komentarze:

  1. Udanego wyjazdy z klasą !
    Mandarynkę zamieniłabym na coś innego i porywam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odstawiam Philadelfię Milkę, a resztę porywam :) Musze kiedyś zrobić własną granolę, bo ostatnio każdy nią kusi. Taka świąteczna wersja na pewno jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)