czwartek, 12 grudnia 2013

42. Raw budyn piernikowy


Wiele razu już chciałam zrobić ten budyń ale kiedy wczoraj go zobaczyłam u  Sylwiji   wiedziałam  że muszę go dziś zrobić no i zrobiłam. Przygotowanie budyniu raw jest bardzo proste wystarczy zmiksować banana, awokado, syrop z agawy,mleko sojowe i inne ulubione dodatki. Ja dodałam jeszcze płatki jaglane i owsiane oraz przyprawę korzenną. A dla osłody na górze ułożyłam kostkę gorzkiej czekolady i daktyle a jako dodatek orzechowy słupki migdałów i pistacje. Oczywiście nie mogło zabraknąć mandarynek. Dodatkowo dziś dodałam jeszcze jogurt kozi





Raw budyń piernikowy z przyprawą korzenną, mlekiem sojowym, syropem z agawy, płatkami owsianymi i jaglanymi, bananem i awokado. Podane z gorzką czekoladą , daktylami słupkami migdałów, pistacjami. Jogurt kozi, mandarynki



Wczorajszy wyjazd klasowy był bardzo fajny spędziliśmy ze sobą bardzo miłe chwile. Bo po mimo że jesteśmy najliczniejszą klasą w całej szkole ( 36 osób) jesteśmy bardzo zgrani i się szanujemy. Dziś przepada mi polski ale za to mam 2 historie  i społeczeństwo Why ? :(
W sumie już dziś zaczynam weekend bo jutro jadę na rejonowy etap  olimpiady z pck.
Dziś zamierzam po południu wykorzystać wolny czas na pieczenie kolejnej tury pierniczków i batoników owsianych które dziś zobaczyłam u teenager

2 komentarze:

  1. Ja jakoś nie mogę się przełamać na awokado .

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, dziękuję za odwiedziny!
    też nie mogę się przekonać do awokado, próbowałam już wiele razy i na wiele sposobów, ale jakoś mi nie podchodzi. chyba dodałabym zamiast tego więcej banana :)
    powodzenia na olimpiadzie!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)