niedziela, 15 grudnia 2013

45. Świąteczny owsiany serniczek

Kolejne śniadanie które zawdzięczam  teenager    . Sernikowej owsianki jeszcze nie jadłam ale po pierwszym razie mogę stwierdzić że jest pyszna ;*. Musiałam zrobić te danie po swojemu a mianowicie zamiast kakao i gorzkiej czekolady dodałam łyżeczkę karobu ( który wczoraj zakupiłam w Organic farmie ) , syrop klonowy zastąpiłam syropem z agawy a dżem pomarańczowy - skórką z otartej pomarańczy no i oczywiście dużą ilością przyprawy korzennej. Do śniadania nie mogło oczywiście zabraknąc cytrusów i zimowej rozgrzewającej herbatki





Pieczona pierniczkowo sernikowa owsianka z  pomarańczą , mandarynkami i herbatą zimową Teekane


Wczoraj byłam na zakupach w Katowicach. Po pierwsze wstąpiłam na jarmark bożonarodzeniowy, który nie był jak ten przed rokiem w Niemczech, ale równie piękny. Uwielbiam czas przed świętami Bożego narodzenia <3 Oczywiście na obiad poszłam do mojej ulubionej restauracji   wegetariańskiej - Złotego Osioła . Pochwalę się wam teraz moim i mojej koleżanko obiadkiem



Musaka po grecku koleżanki



Duża ilość surówek



Brązowa soczewica z kiełbaskami sojowymi , brązowym ryżem i papryką  ( moje danie )

 I jeszcze moje zdobycze z jarmarku bozonarodzeniowego



A później poszłyśmy na zakupy do Galerii Katowickiej i wstąpiłyśmy na pyszną pierniczkową lattte do Starbrucks. To był wspaniały dzień



Ale dziś trzeba ponadrabiać trochę zaległości z racji piątkowego konkursu a dużo tego jest .....


Tylko 9 dni do świąt :)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam owsiankę sernikową - mam ją w planach do zrobienia w najbliższym czasie.
    Bardzo apetycznie brzmi to Twoje danie (brązowa soczewica z kiełbaskami sojowymi , brązowym ryżem i papryką). Nigdy nie byłam w wegetariańskiej restauracji, a przyznam, że choć nie jestem wegetarianką, to uwielbiam wszelkiego rodzaju zamienniki mięs. Może kiedyś się na takie danie wybiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie jestem wegetarianka ale takie jedzonko smakuje mi bardziej niz mieso

      Usuń
  2. Owsianka sernikowa to jedna z moich ulubionych! Często do niej wracam ;)
    Pierniczkowa latte? Brzmi przekonująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale spędziłaś dzień ! Zazdroszczę tej Pierniczkowej Latte <3
    A ten serniczek wygląda ślicznie i tak świątecznie !
    PS. Wyłącz weryfikację obrazkową , strasznie utrudnia to dodawanie komentarzy :c

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)