czwartek, 29 października 2015

688-695 + mini fotorelacja z V Zlotu Kibiców PGE Skry Bełchatów





Cynamonowa owsianka z szarą renetą, chia, marchewką Podana z granatem




Kasza gryczana niepalona krakowska ze śliwkami i czeko - mięta sosem



Sałatka owocowa z sosem z masła orzechowego i orzeszkami ziemnymi





Pieczone jabłka nadziane kaszą jaglaną z orzechami ziemnymi, cynamonem i rodzynkami. Podane ze śliwkami





Gryczane placki czeko** banan podane z winogronem,  śliwkami i masłem migdałowym



Czekoladowo - orzechowa** kasza jaglana podane z orzechami laskowymi i musem z khaki





Chałwowy krem z tofu i gruszką





Czekoladowy pudding chia** ze szpinakiem i bananem

** z dodatkiem napoju sojowego czekoladowego

Znów trochę zaniedbałam te miejsce i strasznie mi z tego powodu smutno, ale UMED daje mi nieźle popalić :D  W weekend też tu nie zajrzałam, bo sobotę miałam całą zabieganą a w niedzielę  o poranku wcześnie wstałam, by jechać z moją współlokatorką na Zlot Kibiców PGE Skry Bełchatów do Bełchatowa i dzielę się z wami małą fotorelacją, bo to był jeden z najlepszych dni w tym roku :*








i



I na koniec ja w nowej #czapeczce od KłosvsWrona <3


 Miłego dnia :*


5 komentarzy:

  1. Podoba mi się to Twoje ostatnie zdjęcie. Cieszę się bardzo, że dobrze się bawiłaś w twn weekend, a zaległości w blogowaniu można zawsze uzupełnić tak jak dziś: wrzucając mnóstwo pyszności naraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zdjęcie świetne! :) super że się dobrze bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że mimo natłok pracy i nauki nie zapominasz o śniadaniach i masz czas, żeby pysznie zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przede wszystkim skup się na sobie i znajdź czas na odpoczynek i przyjemności :D ta kasza czekoladowo-orzechowa <3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)