niedziela, 18 października 2015

686. Wegańska szarlotka








Wegańska gryczana szarlotka z kruszonką daktyle - PB - płatki owsiane


Przepis:

* na ciasto

- 4 kopiaste łyżki mąki gryczanej
- 1/4 szkl  napoju kokosowego
- szczypta cynamonu
- łyżeczka cukru kokosowego
- 1 duże jabłko ( u mnie szara reneta)


* na kruszonkę
-  2 łyżki  płatków owsianych
- mała garść daktyli namoczonych w wrzątku
- łyżka masła orzechowego



Jabłko pokroić w drobną kostkę.  Mąkę z kolei połączyć z napojem kokosowym , cynamonem i cukrem do uzyskania jedenolitej konsystencji. Dodać do tego jabłka i całość wymieszać.
Ciasto przełożyć do naczynka wyłożonego papierem do pieczenia, posypać kruszonką i piec w piekarniku nagrzanym do 180 stopni Celsjusza przez 35 - 40 minut. Smacznego !



Czas tutaj w Łodzi bardzo szybko plynie. Za tydzień minie już miesiąc odkąd opuściłam rodzinny dom i postanowiłam poczuć trochę "dorosłości". Nie żałuję tego wyboru i chyba nigdy nie będę żałować. Codziennie poznaję nowe osoby, nawiązuje nowe znajomości, odkrywam nowe zakątki Łodzi, wieczorami niekiedy przechadzam się po Piotrkowskiej, która dopiero o tej porze dnia pokazuje swoje uroki  i dobrze mi z tym . :)


Miłego dnia

6 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że ogólnie życie w mieście bardzo szybko płynie. Sama mieszkam w jednym z największych miast w Polsce - Krakowie i wszystko pędzi i dzieje się swoim torem. Zauważam to dopiero, gdy jadę do babci za miasto, gdzie jest cisza, spokój i naprawdę można zwolnić. Ale ja właśnie najlepiej czuję się w tej pierwszej sytuacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe wieki nie jadłam szarlotki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, Piotrkowska to bardzo urokliwa ulica <3
    A szarlotka to moje jedne z ulubionych ciast ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś nie przepadałam za szarlotką, teraz jest już zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak za mną chodzi szarlotka, ale niestety w ten weekend nie było czasu, aby ją zrobić, na szczęście jabłek nie brakuje :> Cieszę się, że dobrze czujesz się w Łodzi, oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że jesteś szczęśliwa z podjętych dorosłych decyzji :*
    Gdyby ktoś jadł u mnie w domu wegańskie wypieki, ta szarlotka dawno by zagościła na moim stole ^^

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)