wtorek, 8 września 2015

655: Blondi ciacho, z dyniowym posmakiem








Dyniowe blondi z ciecierzycy z dodatkiem masła orzechowego i czekolady gorzkiej 92 %. Podane z  malinami, borówkami amerykańskimi,winogronem i figami.


Przepis:
- 1/2 puszki ciecierzycy
- 1/2 szklanki pueere z dyni
- 4 łyżki mąki gryczanej
- szczypta cynamonu
- łyżka masła orzechowego
- łyżeczka cukru kokosowego

+dowolne dodatki na wierzch ( u mnie była to czekolada gorzka Vivani 92 %)

Ciecierzycę zmiksować wraz z PB i dynią na gładką masę. Następnie dodac pozostałe składniki i dokładnie wymieszać. Całość przełożyć do naczynka wyłożonego papierem do pieczenia i piec przez 30 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni, Smacznego ! :)


Po przyjeździe i z moim piekarnikiem się zaprzyjaźniłam i od razu takiego boskie ciasto, zainspirowane ciachem od    Weroniki mi  wyszło. I nawet dobre ( wręcz "pyszne" ) :D




.



12 komentarzy:

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)