poniedziałek, 31 sierpnia 2015

648. Na ostatnią prostą - DYNIOWE CIACHO serwuję












Dyniowo bananowe ciastko z płatków owsianych i daktyli. Podane z borówkami amerykańskimi,  nektarynkami,winogronem i waniliowym jogurtem sojowym




Tak. Przede mną ostatnia prosta podczas podróży w Niemczech w te wakacje, bo powrót do Polski już w piątek.
Choć bardzo lubię te miejsce, ze względu na ciszę, spokój, przepiękne widoki z tarasu, dużo tras do jazdy na rowerze, to jednak już tęskno mi do Polski.
Szczególnie do naszych przepysznych warzyw ( buraki, jak ja mogłam bez was 5 tyg wytrzymać o.o) i owoców, bo te niemieckie dobre, bo dobre, ale co POLSKIE to najlepsze.
No a wraz z przyjazdem czeka mnie też bardzo dużo zmian w życiu, ale o tym jeszcze później :)




Miłego poniedziałku :*



8 komentarzy:

  1. Takie ciacho to bym sobie zjadła :D
    Nie ma to jak w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tęsknie za Niemcami i chętnie wyprowadziłabym się do taty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa taki wyjazd, ale prawda... Co polskie to polskie. Nic nie zastąpi tego smaku! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowe ciastko, a do tego dużo owoców, śniadanie idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda genialnie i do tego jeszcze dyniowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, i jak wyrosło to ciacho!
    Niemcy są super, uwielbiam ten kraj, da się z ludźmi pogadać, nawet jeśli kaleczysz język :P

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, to wracaj do Polski, bo buraki też tęsknią i płaczą za Tobą! :P Banany i daktyle - ostatnio moje ulubione smaki :) Hej, faktycznie tam masz ładny widok, przykuwa wzrok tak samo jak zawartość talerza :P

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)