poniedziałek, 27 lipca 2015

637. Pietruszkowe tufle i mrożony koktajl














Pietruszkowe trufle z kaszy jaglanej  nadziane borówkami amerykańskimi i polane tahini. Podane z malinami  i mrożonym koktajlem banan - jarmuż  -  napój sojowy waniliowy

Nie wierzę w to,  że wszystko tak szybko się dzieję w moim życiu. Jeszcze tydzień temu nie wiedziałam na tym stoję, bo mogłam na serio zrobić sobie gap year, bo tylko Łódź wybrałam. Ale los jednak postanowił obdarzyć szczęściem takiego ryzykanta, jak ja. Nawet współlokatorkę udało mi się znaleźć, co jeszcze bardziej mnie cieszy, bo dwójkę raźniej. No i wyjazd do Niemiec udało mi się szybciej zaplanować, przez co też przyjadę szybciej niż przypuszczałam .
Ale teraz czuję, że żyję. Naprawdę.


Miłego dnia :*

14 komentarzy:

  1. Wyglądają jak rafaello :)
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pietruszkowe? Wspaniałe musiałby być! A może został jeszcze jeden, hmm? :)
    Gratulacje! Żyj, żyj, żyj i ciesz się życiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale połączenie :O
    Pysznie!

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trufle i koktajl - lepszego zestawienia nie ma :D
    Miło czyta się takie posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutkie te trufle!
    Piąteczka za ostatnie słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam, że Ci się uda, jesteś mega zdolna!
    A co do śniadania to świetny pomysł, nie wpadłabym na ukrycie borówek w truflach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się razem z Tobą z Twojego szczęścia, niech tak zostanie :)
    narobiłeś mi ogromnej ochoty na te trufelki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. pietruszkowe? i na dodatek trufle? mistrz!
    niech więc ta dobra chwila i sprzyjająca passa trwa jak najdłużej:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle pozytywnych informacji, uwielbiam takie wpisy, aż się serce raduje :D
    A śniadanie bardzo, ale to bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak bardzo się cieszę Twoim szczęściem ♥
    Kocham jaglane trufle, więc pozostaje mi tylko porwać Ci kilka ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No i wszystko idzie "jak po maśle" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pietruszkowe trufle brzmią bardzo egzotycznie ;) Cieszę się, że wszystko się ułożyło!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)