wtorek, 30 czerwca 2015

613. RAW & HAPPY Gryczanki










Jogurt sojowy jagoda - banan - wanilia - maca z raw & happy gryczankami, chia, złotym siemieniem lnianym, suszonymi niesiarkowanymi daktylami, suszonymi niesiarkowanymi figami i migdałami. Podane z malinami,  truskawkami, jagodami, czereśniami  i czerwonymi porzeczkami



Wreszcie rozpoczął się mój ulubiony okres roku, kiedy na moich talerz będzie kolorowo <3

W dzisiejszym śniadaniu pojawiła się ( jak dla mnie )nowość - RAW & HAPPY Gryczanki, czyli kuleczki, których podstawą przygotowania jest kiełkowana kasza gryczana. A do niej producent dodaje w zależności od smaku kompozycji przeróżne dodatki - u mnie jest ona o smaku miodowym, a w niej surowy miód, kiełkowany słonecznik, cynamon i gałka muszkatołowa. Jeszcze są dwa smaku - kakaowy i truskawkowy . Je też wypróbuję, bo ta przekąską jest nie tylko pyszna, ale i raw, bezglutenowa i bardzo zdrowa :)









Byle do 9


Miłego dnia :*

12 komentarzy:

  1. Gryczanki? Ale to fajne, chcę! :D
    Trzymam kciuki za wyniki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zanim pozachwycam się wypełnieniem tego słoiczka (o mamo!!!) to muszę Ci powiedzieć, że dzisiaj mi się śniłaś, co było dosyć dziwne, bo osobiście się nie znamy przecież! tak czy inaczej byłaś z kumpelą i na parkingu podziemnych przebierałyście się na mecz siaty haha:D a ja występowałam w roli jakiegoś asystenta waszego czy coś w ten deseń:D nie pytaj!
    gdzie do kupienia te gryczanki? :) jeszcze ich nie spotkałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ? hahaha rzadko bywam w czyiś snach, ale za to zawsze w takich zabawnych sytuacjach :D :D

      A gryczanki kupiłam w sklepie ze zdrową żywnością w moim mieście, więc w takich miejscach musiałabyś szukać ewentualnie w sieci :)

      Usuń
  3. Właśnie! Gdzie je kupiłaś, zapowiadają się smakowicie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kolorowe śniadanie!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wierzę - właśnie zaczynam kiełkować kaszę gryczaną! XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupiłaś te gryczanki? :)
    Ale kolorowe śniadanie !

    zapraszam:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na mnie w szufladzie czeka wersja czekoladowa tych gryczanek. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)