środa, 13 maja 2015

567. Przełamać stereotyp








Jarmużowo - bananowo - sezamowy **koktajl z kaszy jaglanej . Podany z jagodami goji i gorzką czekoladą

** tahini + mleko sezamowe

No to dziś nadszedł 13.05, czyli dzień mojej matury ustnej z polskiego.
Bardzo chciałabym , żeby była już 11:40, bo wtedy już będzie po wszystkim ...
No, ale jakoś muszę przełamać ten  stres i strach i pokazać 2 klasom humanistycznym z mojej szkoły, że jednak biol-chem też da radę zdać . Bo przecież znowu nie przespałam 12 lat lekcji j. polskiego i coś tam umiem. No, ale zobaczymy, jakie pytanie wylosuję, oby nie językowe -.-

Także o 11:10 -11:40 kciuki mile widziane :)



No a po południu zasiadam do finiszowych powtórek z chemii . To co najważniejsze już się nauczyłam.
Nawet kolory roztworów chromu, manganu i żelaza w różnych środowiskach ,  ta nieszczęsna tabelka do redoksów jonowo- elektronowych   no i wszystkie wzory ( bo bez nich ani rusz ) dziwnie szybko mi weszły do głowy :D

Więc może nie będzie aż tak źle w ten piątek :D

Miłej środy :*

9 komentarzy:

  1. Na szczęście zdążyłam i kciuki będę trzymać ;) jak Ty będziesz po wszystkim, ja dopiero będę zaczynać ćwiczenia :] a koktajl pysznie skomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, za chwilę będziesz miała egzamin! Trzymam kciukasy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. już wyczaiłam, że zdałaś świetnie! także gratulacje!!! :* tak trzymać :) ja w tym czasie pisałam geografię :) teraz zaciskam kciuki na piątek, dasz radę! :)
    koktajl <3 moja miłość! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę po komentarzach że świetnie dałaś sobie radę wiec gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzę, że jarmuż u Ciebie króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że dałaś radę! wciąż trzymam mocno kciuki za chemię!!!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)