wtorek, 28 kwietnia 2015

552. A dziś różowe








Truskawkowo - bananowa kasza jaglana z musem rabarbarowym i tahini


Wczoraj moja babcia zrobiła mi miłą niespodziankę - wróciła do domu z kilogramem różowych patyków, czyli rabarbaru. Dlatego dziś jest znów kolorowy poranek, tym razem różowy <3


Dziś też nie leniuchuję, ale od samego rana będę się edukować na konsultacjach z chemii.
Akurat ostatnio je polubiłam, dlatego że nie prowadzi je już ta zołza, dla której nawet nie miałam szans przystąpienia do matury z chemii ( która nawet praktycznie nie umiała nas niczego  nauczyć i gdyby nie korki w 1 i 2 kl to ja teraz nic nie umiałabym z chemii), ale nauczycielka, która jest w naszej szkole od prawie miesiąca. Bardzo fajnie nam wszystko tłumaczy, pyta się czy wszystko zrozumieliśmy, czy ma coś jeszcze powtórzyć i ma dla nas więcej czasu niż jej poprzedniczka, bo teraz mamy 3 h konsultacji tygodniowo,a poprzednio 1 i to co 2 tygodnie, więc jest różnica :D



Miłego wtorku :*

18 komentarzy:

  1. rabaaarbaaar! <3 aaaaa, muszę go dziś zdobyć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez, ale jeszcze nigdzie go nie widziałam... :D

      Usuń
  2. A ja za to uwielbiam moją panią od chemii, mimo, że jestem dopiero w pierwszej klasie na rozszerzeniu. W sumie prawdziwe rozszerzenie jeszcze się nie zaczęło, ale jest świetna i mam nadzieję, że nigdzie mi nie ucieknie aż do samej matury! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowo dzisiaj i u mnie, a widzę, że i mus z mojej wczorajszej owsianki Ci się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, znaczna różnica! Miłej współpracy z nową nauczycielką! :)
    Różowo i tak przyjemnie dla oka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No to na dobre wam ta zmiana wyszła :) Owocnego dnia :)
    U mnie też dziś różowo :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam! To musiało smakować wybornie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskawka, rabarbar... jakby na przekór pogodzie w Twoim śniadaniu dziś lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rabarbar i tahini brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aż się głodna zrobiłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rabarbar!<3
    Udało mi się dzisiaj go kupić, lalala <3

    OdpowiedzUsuń
  11. jak już widze tahini to robię się głodna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, jak miło, że chociaż teraz się postarali...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ostatnio wszyscy kuszą rabarbarem! Też się muszę za nim rozejrzeć, koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rabarbar i truskawki to najlepszy klasyk <3 Mniam!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)