piątek, 24 kwietnia 2015

548. Czas pożegnań







Krem z tofu banan - czekolada / gruszka - kakao w słoiczkach po tahini



No i cóż dziś czas pożegnań. Nie nie, nie z tym miejscem. Bo na to i też niedługo przyjdzie czas, ale wszystko w swoim czasie.

Ale czas pożegnań z klasą, gronem pedagogicznym i LO, do którego uczęszczałam przez 3 lata.
Wiem, że dzięki temu za niedługo rozpocznę kolejny etap w moim życiu, już takim bardziej dorosłym. no ale o tym niestety matura zadecyduje za 9 dni ( JUŻ ?!)


A po południu, jak wrócę z uroczystego zakończenia opublikuje post z potrawami, w których wykorzystałam  produkty od     Polsoji     :)



Miłego dnia :*

15 komentarzy:

  1. Podziel się jednym słoiczkiem! ;)
    Matura nie taka straszna, jak ją malują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne śniadanie. Dwa słoiczki, czyli jeden dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 9 dni... cholera, nie dociera to do mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po tych Waszych pożegnalnych postach wracają wspomnienia, ehh

    OdpowiedzUsuń
  5. Już zostało tylko 9 dni? Zawsze zostają przepiękne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już 9 dni? Uswiadomilas mnie jak ten czas szybko zlecial. A krem musiał być obłędny!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. 9 dni? Coś niesamowitego. Dopiero 110dniówka była, nie?
    Ja bloga właśnie po maturze założyłam, a Ty chcesz z tej okazji uciec? :P

    OdpowiedzUsuń
  8. pożegnania zawsze musą być, choć wiem, że to niefajna sprawa :<
    ten krem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko rozstawać się z czymś do czego przywykliśmy, ale masz rację przed Tobą jeszcze tyle nowych rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poproszę banan-czekolada :)
    Tylko 9 dni, echh... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. 9 dni... Trzymam kciuki, na pewno wszystko pójdzie dobrze xx
    Ma się rozumieć, że jeden słoiczek dla mnie? ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 9 dni?! Jak szybko czas leci! Pyszny krem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana! Nie przejmuj się, ja jestem tego dobrym dowodem, że się bardzo przejmowałam i źle mi poszło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc wiesz, wrzuć na luz i zdarz śpiewająco!

      Usuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)