sobota, 11 kwietnia 2015

535. Podjąć wybór








Czeko - orzechowe pancakes z awokado podane z jeżynami,  bananem i syropem daktylowym

Dziś już 11.04, a za 9 dni rusza rekrutacja na Łódzki Uniwersytet Medyczny..

Mam kompletny mętlik  w głowie, bo Biotechnologię Medyczną na pewno wybiorę, ale wiadomo lepiej mieć jeszcze jakiś jeden kierunek  w zanadrzu i rozmyślam nad moją dawną drogę, czyli dietetyką ,a nowym kierunkiem, który będzie dostępny od nowego roku akademickiego na ŁUM - Elektro radiologią. Wiem.że to bardzo ciężki orzech do zgryzienia niestety ...

Dobra a tak wychodząc po za kręgi szkoły - wreszcie prawdziwa wiosna przypomniała sobie o Polsce <3

11 komentarzy:

  1. o nie, skąd Ty masz jeżyny? podziel się (plackami też przy okazji..) :D
    wyjdź na spacer, weź kilka głębokich wdechów i nie stresuj się, zawsze jeśli nie będzie ci się podobać możesz zmienić kierunek;)
    ps. cudowne tło<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczę, że podejmiesz właściwe decyzje! ;)
    Wiosna przyszła, na szczęście ;D
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, długo wyczekiwana wiosna w końcu u nas zawitała! Teraz tylko czekać na pierwsze truskawki (moim zdaniem są zwiastunem lata).
    Na pewno podejmiesz właściwe wybory w sprawie szkoły. Potrzebujesz tylko chwili na przemyślenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna zawitała, a na Twoim talerzu takie pyszności :) Na elektro radiologię nie idź, tak Cię napromieniują, że będziesz wyglądała jak te truskawki dostępne już w sklepach xD

    OdpowiedzUsuń
  5. jutro też zrób czekoladowe, skoro tak wszyscy podkreślają, że jest jutro dzień czekolady :D
    u mnie też elektroradiologia niedawno powstała. musisz dobrze wszystko przemyśleć.. a czy to będzie dobra decyzja to się okaże-trzeba ryzykować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna i takie smaczne śniadanie to super zestaw. ;)
    Przemyśl sprawę na spokojnie i na pewno podejmiesz właściwą decyzję, a jak nie, to zawsze można zmienić kierunek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. czeko-orzechowe?! musiały smakować genialnie!
    to trudna decyzja, musisz się poważnie zastanowić ale ja wierzę, że dostaniesz isę tam gdzie chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno podejmiesz dobrą decyzję, zastanów się, co Cię najbardziej interesuje, żebyś była zadowolona z wyboru!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym postawiła na Elektro radiologię, bo z tego co wiem mało osób jest z takim wykształceniem ;) Kierunki trudne, ale wierzę, że Ci się uda! :*

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)