środa, 18 marca 2015

514. Idealny duet







Czeko pancakes chilli - cynamon z bananem , syropem klonowym i orzechami. Sok marchew - burak - jabłka


Kiedyś nie było dnia, żebym nie piła świeżego soku ... Teraz jakoś częściej sięgam po surowe postaci warzyw i owoców, ale dziś skorzystałam z wolnego poranka i zrobiłam sok pełen witamin



No i się doczekałam - dziś robię sobie  mały rest day od przedmaturalnych potyczek i  wraz z moją ciocią wybieram się do jednego z moich ulubionych miejsc w naszym kraju - Bełchatowa. Mamy w planach małe zwiedzanie, pyszny obiad, spacer a na koniec dnia- mecz mojej ulubionej drużyny Skry Bełchatów <3


Jeśli macie wieczorem chwilkę wolnego , to na Polsat Sport o 20:30  będzie transmisja tego meczu. Tym razem możecie mnie dostrzec, bo mamy miejsca  po tej stronie, gdzie jest Klub Kibica, a na nią zawsze jest skierowana kamera z Polsatu  :)

Zabieram oczywiście ze sobą aparat, więc spodziewajcie się kolejnej fotorelacji :)

Miłego dnia *

14 komentarzy:

  1. Udanego dnia! :)
    Bardzo polubiłam ostatnio buraczane placki, ale w sumie częściej robię na wytrawnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekolada-chili - klasyk klasyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, przecież to już środa dzisiaj! Miłego dnia kochana i nie zedrzyj sobie gardełka haha :*

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie będę Cię dziś szukać w Klubie Kibica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sok chętnie bym zwędziła! a jak Cię gdzieś wypatrzę to pomacham do telewizora :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozazdrościć takiego dnia :] Wieczór Ci się wspaniale zapowiada :) A mecz zapewne obejrzę wisząc z tatą na telefonie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. te wszystkie orzechy to dla mnie pokusa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba muszę wyciągnąć sokowirówkę ponownie, ale najgorzej że jest taka głodna i dużo z nią zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłej zabawy!
    Mmm czekolada, chilli,banan, pycha ♥

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Liczysz Ty te mecze, czy straciłaś już rachubę? :D
    Brakuje mi sokowirówki :C

    OdpowiedzUsuń
  11. już nie mogę doczekać się fotorelacji!
    muszę przekoanć się do połączenia z chili w końcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To połączenie jest genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś :)
    Ja nie lubię połączenia chilii-czekolada, ale reszta pycha :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)