niedziela, 15 marca 2015

511. Za oknem brak - na talerzu obecne








Waniliowo ** batatowe placki z kaszy jaglanej. Podane z bananem, sosem czeko i tahini


** z dodatkiem     mielonej wanilii

Nie ma słońca za oknem, to trzeba sobie je przywołać na talerzu.
Mam nadzieję,że prognoza pogody się sprawdzi, bo ja nie cierpię jak jest szaro, buro i zimno :<

Dziś pora trochę zabrać się za powtarzanie nie tylko biologii i chemii, ale i polskiego po jutro na 3 pierwszych lekcjach wszystkie 3 klasy mają próbną maturę z polskiego ;<


13 komentarzy:

  1. Jakie cuda! Podbiłaś moje serducho dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już po próbnych z polskiego, więc wiem co czujesz... trzymam kciuki od jutra rana za Ciebie! :)
    Wyglądają te placuszki jak ciasteczka kruche :)

    OdpowiedzUsuń
  3. góra jaglanych placków na niedzielę- oj tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wieża z placuszków, pysznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie pyszne wieżyczki placuszków to ja lubię! świetnie je podałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z batatami? Muszę je w końcu dorwać!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w końcu słoneczko wychodzi, u Ciebie na pewno też niedługo zagości! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super wyglądają tak ustawione <3

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie już dzisiaj słoneczko wyszło, może i u Ciebie się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pysznie wyglądają te placki! U mnie na szczęście słońce wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają naprawdę super <3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)