środa, 7 stycznia 2015

446. Raw FOTO MENU Part 1








Kakaowo - pierniczkowa pieczona owsianka z tofu i   cynamonowym rajem . Podana z jabłkiem i mandarynkami.

Przepis:
- 5 łyżek płatków owsianych ( u mnie oczywiście bezglutenowe)
- łyżka złotego siemienia lnianego
- mleko sojowe do zalania płatków
- kostka tofu ( u mnie 180 g) uprzednio zblendowana
- łyżka kakao
- łyżeczka  przyprawy korzennej

Płatki owsiane i siemię lniane zalać mlekiem na noc. Rano do płatków dodać tofu, przyprawę korzenną i kakao. Wszystko razem wymieszać ze sobą. Całość przełożyć do naczynia do zapiekania. Można je też uprzednio wyłożyć papierem do zapiekania. Wierzch można obsypać ulubionymi orzechami lub ziarenkami ( u mnie to    Cynamonowy Raj) Następnie zapiec w piekarniku nagrzanym do 180 stopni Celsjusza przez 30 minut. Smacznego !




Wczoraj zostałam poproszona o zdjęcia wczorajszego menu. Więc i są

Wiadomo, zimą nie ma takiego wyboru warzyw i owoców co latem i jesienią, ale i tak można skomponować fajne i urozmaicone posiłki. Pewnie się zastanawiacie, czy nie byłam głodna ? oczywiście, że nie nawet tego typu posiłku zaspakajają głód  takiego głodomora, jakim jestem ;)



1. Śniadanie z wczoraj






2. 5 mandarynek, długi ogórek i jabłko ( sorrki , że nie ma zdjęcia, ale przeczytałam komentarz z prośbą o fotki po zjedzeniu 2 śniadania)


3. Marchewki, buraczki, jarmuż, sok z pomarańcza     /    Kalarepa, cukinia,  papryka,  brokuł,    Ziołowo Mi  / Daktyle








4. Jabłka, pomidory, banan






5. Seler, pietruszki, marchewki + suszone morele, suszone śliwki, niełuskany sezam, pestki dynii







Ja się pytam, gdzie się podziało 18 dni wolnego ? Przecież dopiero była wigilijka klasowa, wyjazd na cudowny mecz do Bełchatowa ( kolejny już się szykuje, ale o tym niebawem was poinformuję), Święta, Sylwester ... A tu już 7 stycznia i powrót do szkolnych obowiązków , na niecały miesiąc bo za niedługo ferie.

Ale łatwiej przebrnę do maja ( bo niestety muszę o tym myśleć ) z moim ulubionym cytatem, który widnieje na mojej bluzie : " Gorszymi chwilami nie warto się przejmować, bo takie jest życie. Należy zacisnąć zęby i iść z podniesioną głową a na pewno będą tego efekty ". Wiem, że odpowiednia mobilizacja i praca, praca, praca i jeszcze raz praca na pewno pomogę w osiągnięciu jak najlepszych wyników na maturze ;)


A wam życzę miłej środy ;)

15 komentarzy:

  1. Wszystkie składniki mam,łącznie z Ziarenkami. Nie widzę problemu,żebym sama mogła taką pieczona owsianke sobie przygotować:) Dzięki za dodanie przepisu do akcji!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje dziękuję :D :*** a jak sie czułaś? nie bolał brzuszek? za to dzisiejsze śniadanie - koniecznie trzeba zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierniczkowa owsianka.. pieczona.. z tofu! mistrz!
    cytat bardzo przydatny na dziś.. :)
    i również mam takie samo pytanie: jak się czujesz po raw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci bardzo dobrze, choć po jednym dniu takiej diety nie widać różnicy, ale brzuch mnie w ogóle nie bolał a miałam nawet jeszcze więcej energii niż przy obecnej diecie wegańskiej ;)

      Usuń
  4. zdecydowanie robię sobie raw challenge! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że RAW nie jest takie złe :D Mogłabym się przerzucić :)
    Kto by pomyślał, że są takie bluzy z mądrymi cytatami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cytat bardzo motywujący, idealny na motto życiowe ;)
    Muszę zrobić sobie taki raw dzień ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba też spróbuję takiego jednego raw dnia! Wygląda pysznie :)
    Śniadanie porywam *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba skuszę się na raw dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też mi te dni uciekły, a nie wiem nawet gdzie :O

    OdpowiedzUsuń
  10. ale seler też można na surowo? o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne , że można. Ja inaczej go nie jem :D

      Usuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)