poniedziałek, 22 grudnia 2014

441. Dzień, który na długo pozostanie w mojej pamięci












Musli bezglutenowe z jogurtem sojowym pomarańcza - rooibos , suszonymi morelami, daktylami, białym makiem i bananem 




Wczorajszy dzień zaliczam do najlepszych w tym roku :D

Podróż nam bardzo szybko minęła, bo od wjazdu na autostradę w Piekarach Śląskich do przyjazdu do Bełchatowa minęły tylko 2 godziny...bo dopiero później było to, na co czekałam ...


Najpierw krótki spacer po Bełchatowie


Przeszłyśmy się po placu Narutowicza, gdzie znajduje się siatkarka aleja gwiazd



















Zdjęcie z bombką GK PGE

I fontanna kolorowa ( wiadomo o tej porze jest tylko ekspozycją), która w dzień wygląda tak








a w nocy tak


















Zdjęcie z bombką od PGE też musi być a co :D


A teraz to co najlepsze, czyli fotki ( część, bo koleżanka wyśle mi swoje dzisiaj, więc jutro się  nimi jeszcze wam pochwalę) z niezapomnianego meczu, który po wielkiej walce Skrzaty przegrały, ale to nic. ''Dumni,po zwycięstwie, wierni po porażce''


Hala Energia z zewnątrz









Widok z naszych miejsc








Największa flaga Skry Bełchatów !









Najlepszy klub kibica w Polsce :D








Nawet komentatorom na sam koniec zrobiłam zdjęcie









Uchwyciłam też Mariusza Wlazłego z jego synkiem ;)



I to na co czekałam - zdjęcie z Karolem Kłosem <3








Nasze zdjęcie z Andrzejkiem xD









Autografy prawie od wszystkich zawodników i nawet trenera ! :D ( brakuje tylko Wojtka Włodarczyka i Michała Winiarskiego ;))









OD Andrzeja <3






Specjalnie dla mnie do kochanego Karola <3 









Mogę się wam tylko pochwalić,że udało nam się zrobić zdjęcie prawie ze wszystkimi siatkarzami,a moja koleżanka nawet zrobiła sobie selfie z ich trenerem xD


To na tyle. Resztę wspomnień zostawiam w moim sercu ;)



Na koniec my ! :D







A dziś zabieram się za dekorację pierniczków :D






10 komentarzy:

  1. uwielbiam takie słoiczkowe śniadania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wyjazd na mecz to chyba taki pierwszy świąteczny prezent i super, że się wszystko udało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle szczęścia jeszcze na koniec tego roku :) Warto zbierać takie cudowne chwile ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się na tych zdjęciach skupiłyście, ze chyba coś o dopingowaniu zapomniałyście, nie? :P
    Ale nie wynik najważniejszy, miszczami są tak czy siak, a przygodę przeżyłaś wspaniałą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzymy Ci aby więcej Twoich marzeń się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również bardzo przepadam za takimi słoiczkowymi przekładańcami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Smacznie, wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku kochana ciesze sie razerm z tobą <3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. super, że wszystko się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że miło spędziłaś czas! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)