wtorek, 2 grudnia 2014

421. Osiemnaście lat minęło, jak jeden dzień ....








Jaglano - arachidowe pancakes z khaki podane z wegańskim czekoladowym sosem,     Euforią ,    bananem, mandarynkami i daktylami


Przepis:
- 3 łyżki mąki jaglanej
- 2 łyżki mąki arachidowej
- łyżka masła orzechowego
- khaki pokrojona w drobną kostkę
-     mleko sojowe  do odpowiedniej konsystencji



Mąki wymieszać z napojem do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Następnie dodać masło orzechowe, wymieszać. Na końcu dodać khaki i wszystko dokładnie ze sobą wymieszać.
Piec pancakes na dobrze rozgrzanej patelni teflonowej. Smacznego !


Tak , dokładnie 18 lat temu przyszłam na świat.
Moje życie już od chwili urodzin było bardzo burzliwe, 4 przeprowadzki, 2 szkoły podstawowe, 2 gimnazja no i teraz liceum, co do którego też miałam pewny dylemat, żeby go nie zmienić, ale jednak zostałam :D . A podczas nich dużo ilości osób, które pomagały mi w wielu trudnych dla mnie chwilach ..


No a czy o dziś coś się zmieni , po za tym że mam tą ''dyskietkę'' ? chyba nie dalej pozostanę tą samą  Patrycją, o rozpoznawalnym uśmiechu i śmiechu, z dużym poczuciem humoru, uwielbiającą sport , poranne gotowanie  i SKRĘ Bełchatów <3


Teraz czas na drugie starcie ze stereometria ....

No a wieczór spędzę przy książkach z biologii i oglądaniem meczu Skry <3

Bo prawdziwa zabawa zapowiada się dopiero w weekend :D


Ps. Z okazji dzisiejszego święta, pod tym postem możecie zadawać mi najprzeróżniejsze pytania , na które postaram się odpowiedzieć ( nawet na te od Anonimów :D) .

18 komentarzy:

  1. Sto lat, sto lat!!! Najlepsze życzenia kochana! Samych świetnych pomysłów kulinarnych (i dużo inspiracji dla odwiedzających bloga)! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Wszystkiego najlepszego kochana! Spełnienia marzeń, zdrówka, szczęścia, samych udanych potraw, żebyś chodziła na wszystkie mecze Skry, żebyś poznała wszystkich chłopaków i prowadziła dalej takiego fajnego bloga! Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. no to wszystkiego najwspanialszego kochana :**
    powodzenia w szkole, na blogu i w życiu osobistym no i dużo uśmeichu :**

    OdpowiedzUsuń
  4. osiemnastka to nie byle jaka liczba! szczęścia, szczęścia w śniadaniach, szczęścia w miłości, szczęścia w życiu i nigdy niegasnącego szczęścia na twarzy! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najsłodszego! Życzymy także wytrwałości na diecie bezglutenowej i dużo dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego :) zdrówka, szczęścia, wiele sukcesów i spełnienia najskrytszych marzeń! :) Byś po prostu mogła pokochać siebie i spędzić szczęśliwie kolejne lata, aby uśmiech z twarzy nigdy nie znikał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego, od dziś dorosłość zapukała w Twoje drzwi! :) Spełnienia marzeń i dużo uśmiechu, żebyś zawsze była taka optymistyczna i pełna energii :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego!! :)) :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! I abyś miała szansę być na każdym meczu Twojej ulubionej SKRY Bełchatów! ;) Mi do 18-stki trochę brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  10. a ta mandarynka jak pięknie dekoruje całość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wszystkiego najlepszego! Zawsze tyle optymizmu, uśmiechu, radości, zdrówka, na najbliższy rok- świetnych wyników z matury i realizacji dalszych planów zgodnie z marzeniami. Głowy pełnej świetnych pomysłów i spełnienia :* 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale miałam wyczucie, że dzisiaj zajrzałam na blogi! Spełnienia marzeń, żadnych kontuzji=duuużo zdrówka, spełniaj dalej swoje marzenia i cele i bądź dalej taką rewelacyjną motywacją w wielu aspektach! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana wszystkiego dobrego i spełnienia najskrytszych marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszego!
    Chociaż końcówka zabrzmiała, jakby to Anonim nie był człowiekiem...

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo zdrówka, szczęścia i spełnienia marzeń kochana! :* 18 lat...piękny wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze raz wszystkiego dobrego!:* Nie zmieniaj się i nigdy nie przestawaj uśmiechać! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego :D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)