poniedziałek, 22 września 2014

349. Pełna euforii













Surowa quinoa ze śliwkami , jabłkiem i malinami. Podana  z     Cynamonowym Rajem   i figami


Przepis:
-  5 łyżek quinoa
- szkl wody

I robimy tak jak z surową gryczanką , czyli zalewamy quinoa na noc wodą . Rano ją odlewamy i miksujemy z ulubionymi dodatkami. W tym cała filozofia , smacznego ! ;)



Wczoraj udało mi się namówić moje koleżanki pojechałyśmy kibicować Naszym Wielkim Mistrzom do Spodka, do najlepszej strefy kibica na świecie, wspólnie z innymi wiernymi kibicami, przeżywałyśmy każdą akcję , każdy zdobyty punkt no i wielką radość , która jest do nieopisania.



Ale zdradzę wam mały sekret , gdy przekonywałam koleżanki to od razu wiedziałam wygramy.



I mam dla was małą pamiątkę po wczorajszym meczu


 Uroczyste przywitanie








Wnoszenie pucharu












POLSKA MISTRZEM ŚWIATA, DZIĘKUJEMY CHŁOPAKI !!!!!<3




15 komentarzy:

  1. Taki kolor śniadania też trochę zalatuje jeszcze wczorajszym sukcesem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że tak samo jak ja przeżywasz wczorajszy wieczór ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. nominowałam Cię do zabawy:* a śniadanie nominuję do jednego z najlepszych! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale musiał być niezły klimat przed Spodkiem (: zazdroszczę Ci jak nie wiem, że tam byłaś! i tego śniadanie też Ci zazdroszczę :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Godnie uczciłaś zwycięstwo! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ci zazdroszczę że byłaś pod spodkiem i pewnie zmęczenie się w znak nie da po takim super śniadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci zazdroszczę! *.*
    A śniadanie to takie trochę w barwach flagi Polski!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dawno w mojej kuchni quinoa nie było, meh...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznie! Quinoi surowej nie jadłam jeszcze, spróbuję na pewno. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. quinoi jeszcze nie próbowałam, a ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Surowa komosa? Brzmi ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chłopacy są mistrzami, a ty miałaś mistrzowskie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super pucharek, a za komosą przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Figa jest bardzo fotogenicznym owocem, ot co :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)