piątek, 5 września 2014

332. Jeżyny z mango + niezwykły smak domowego jogurtu roślinnego








Surowa gryczanka jeżyny - mango z gorzką czekoladą, nerkowcami, figami i malinami 


Po mimo iż nauki mam baaardzo dużo to zawsze wygospodaruję chwilkę czasu i na aktywność fizyczną, bo gdy za oknem świeci piękne słońce to moje butki do biegania aż się same proszą , by je założyć i wyruszyć w teren , a i mózg trochę się dotleni i wiedza jeszcze łatwiej będzie wchodzić do głowy


I wczoraj zrobiłam kolejną wersję jogurtu roślinnego  na bazie napoju migdałowego i napoju sojowym o smaku czekoladowym  czyli powstał mój domowy czekoladowy jogurt :D







I teraz czas na recenzję


1L



Co to będę ukrywać , mleko sojowe po prostu kocham za smak, konsystencję a czekoladowe to moje love<3



A co ma do powiedzenia na temat tego produktu producent ?


Jedno dobre ziarno zasługuje na kolejne. Pieść swoje zmysły bogatym, czekoladowym napojem sojowym Alpro. Jest on wspaniałym źródłem białka i wapnia. Sztuczne substancje słodzące, barwniki i konserwanty? Nic podobnego. Nie zawiera laktozy ani tłuszczu zwierzęcego. A przede wszystkim jego kremowa i czekoladowa konsystencja przypomina, że nie każda przyjemność jest grzechem.



GDA (200ml)

  • kcal
    1266
  • cukry
    16,218
  • tłuszcz
    3,65
  • nasycone
    0,84
  • sól
    0,285

Informacje żywieniowe (100g)

Wartość energetyczna63kcal / 264kJ
Białko3,0g
Węglowodany
8,3g
cukry 8,1g laktoza 0g
tłuszcz
1,8g
nasycony 0,4g
jednonienasycone 0,4g
wielonienasycone 1,0g
Cholesterol0mg
Błonnik pokarmowy0,8g
Sód0,06g
Wapń120mg
Witaminywitanina D2 0,75µg
witanina B2 0,21mg
witanina B12 0,38µg

Składniki

woda, cukier, obłuszczone ziarno soi (5,7%), dekstroza, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu (1%), kakao (0,3%), węglan wapnia* (*=subst. wzbogacaj.), sól morska, regulator kwasowości (fosforan dipotasu), stabilizatory (guma guar, guma ksantanowa, karagen), aromat naturalny, witaminy* (*=subst. wzbogacaj.) (ryboflawina, B12, D2), aromat.

16 komentarzy:

  1. nie dość, że domowy to jeszcze czekoladowy?
    zrobisz taki dla mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to jedzonko pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeżyny i mango? brzmi interesująco.. :D i jeszcze ten jogurt domowy.. rozpieszczasz siebie, nie ma co:>

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowny kolorek w miseczce
    i joguuurt! :D Mega :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Figi ogarnęły blogosferę! :D
    U Ciebie komponują się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie to zawsze moc kolorów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To musiało być przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. robienie jogurtu to dla mnie czarna magia :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ! Ale kolory, a ta figa i malinki tak tu pięknie wyglądają :)

    Bardzo dziękuję za miły komentarz na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. porwałabym Ci to śniadanie i zjadła ze smakiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ryżowe z alpro piłaś? Polecasz? :) Bo dzisiaj mnie kusiło, ale ostatecznie nie wzięłam bo mam jeszcze z Lidla.

    Twoje śniadanko jak zwykle po brzegi wypchane owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusisz tym domowym jogurtem, a ja jakoś nie mogę się za to zabrać :d Czyli z kupnego roślinnego też się da?

    OdpowiedzUsuń
  13. Szalejesz z tymi jogurtami :d

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę tego jogurtu i tej gryczanki też, musiała być obłędna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. następnym razem zrób też porcję dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)