czwartek, 28 sierpnia 2014

324. Imieninowa rozpusta









   Wegańskie orzechowo -   owsiane  ciasto z dynią , śliwkami  , czekoladą gorzką i   Cynamonowym Rajem


Przepis:
- 3 łyżki mąki arachidowej
- 3 łyżki mąki owsianej
- 1/2 szkl  napoju owsianego
- kawałek ( duży :d) dyni
- dowolna ilość śliwek
- 2 kostki gorzkiej czekolady
- 2 łyżki nasion Cynamonowego Raju



Mąki i napój  połączyć razem. Dynię zetrzeć na tarce o drobnych oczkach a śliwki drobno pokroić i dodać do uprzednio przygotowanych składników. Na sam koniec dodać poruszone kostki gorzkiej czekolady i wymieszać. Całość przełożyć do naczynka do zapiekania . Wierzch obsypać  ziarenkami . Zapiekać przez 30 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni Celsjusza. Smacznego !



Wreszcie nadszedł ten jedyny dzień w roku -  28 sierpnia, kiedy to imieniny obchodzą wszystkie Patrycje w tym i ja . Choć w regionie, gdzie mieszkam nie ma zbytnio zwyczaju obchodzenia tego typu święta, to ja odstępuję i świętuje, a co !
Dzień rozpoczęłam ciachem z najlepszym , jak dla mnie połączeniem smaków, które pokochałam, dzięki surówce zjedzonej w wege barze Złoty Osioł i coś czuję, że jesienią często będzie u mnie gościł.
Obiadek też będzie odświętny :D , a po pracy obowiązkowo kawka w Starbrucks  i małe zakupy , a co jak świętować to na całego  !

19 komentarzy:

  1. smacznie wygląda, wszystkiego najlepszego z okazji imienin :) :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Kochana! :*
    Każdy powód jest dobry do odświętnego śniadania - a ten szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszytskiego najlepszego :* Świętuj na całego ;D Sama imieniny obchodzę dopiero od kilku lat, bo gdzie tam w normalnym kalendarzu moje imię znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. sto lat i sto rozpustnych śniadań! :* po takich ciachu i po najlepszej kawie ze Star. każdy może Ci pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się w końcu skusić na mąkę arachidową... Musiało świetnie smakować :)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego! :*
    Rozpieszczaj się dziś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego! :*
    U mnie jednak rzadko młodzi ludzie obchodzą imieniny. Bardziej pokolenie babć/dziadków czy rodziców.
    Właśnie mi uświadomiłaś jak dawno nie włączałam piekarnika tylko dla samej siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego, wszystkiego najlepszego! :*
    Imieniny uczczone po mistrzowsku <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego. Wycisnij z tego dnie ile t5ylko sie da :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego ;) samych smcznych ejsperymentow kuchennychi sszczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego, zdrówka przede wszystkim i cudownie spędzonego dnia, ale chyba nie ma innej opcji skoro rozpoczynasz go takim cudownym wypiekiem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to życzę jak najbardziej udanego dnia, samych przyjemności! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego dobrego! :)
    jak mniemam dzień i tak będzie udany, po takim ciachu na 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Omomomomom *.* Rozpusta, rozpusta! Ale jaka :D
    Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny przepis. Zawsze szukam nowych przepisów na wegańskie desery, na pewno się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naj Naj Naj lepszego kochanie :*** Wielkie całusy i mega super sniadanie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  17. oooo zdążałam przed północą :D Wszystkiego Najlepszego z okazji imienin :) Spełnienia marzeń i wiele inspiracji :)
    Zapewne cały dzień miałaś udany :D Dzień rozpoczęty takim ciachem nie może być zły :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Spóźnione życzenia- wszystkiego najlepszego, radości i spełnienia marzeń Kochana :**
    Śniadanie idealne na świętowanie <3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)