wtorek, 19 sierpnia 2014

315. Rabarbar- jabłko - truskawka - kokos








Quinoa z musem rabarbarowym , jabłkami i truskawkami. Podana z truskawkami  i wiórkami kokosowymi 

Przepis: 
- 5 łyżek quinoa
- szkl wody
- 1/2 szkl musu z rabarbaru
- 1-2 małe jabłka
-garść świeżych lub mrożonych truskawek



Quinoę ugotować w wodzie do gęstości  i wchłonięcia całości wody, tak ok . 15 - 20 minut.
Następnie wymieszać z musem z rabarbaru , drobno pokrojonym( i) jabłkiem ( ami) oraz truskawkami.
Smacznego!




Pierwszy dzień na diecie wegańskiej zaliczam do udanych , ani trochę nie tęskniłam za serkiem , jogurtem czy nawet rybką a jedzonko i tak bardzo smakowało.
Udało mi się wczoraj znaleźć przemiłą knajpkę / bar, gdzie podają  świetne smoothie i świeże soczki , coś czuję że będę tam często chodzić po pracy ;D


Migawek niestety dziś nie będzie, chyba dopiero w weekend, gdyż przyjeżdżam z pracy po 18 .
Ale będzie ich znacznie więcej niż w ubiegłym tygodniu, tyle mogę zdradzić ;D

17 komentarzy:

  1. Fajna sprawa z tymi sokami, na pewno to duże ułatwienie dla Ciebie i Twojego żołądka w razie głodu czy zachcianki :D
    Nie jadłam komosy jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu kupić komosę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię świeże soki, ale zdecydowanie wolę robić je sama w domu. Te kupne zazwyczaj odstraszają cenami...
    Zupełnie zapomniałam o komosie - dzięki za przypomnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez robię domowe soczki ale soczki w tej restauracji kosztują jedynie 5 zł za 0, 5 l a w dodatku jest mnóstwo smaków ;)

      Usuń
  4. Mmm truskawki! <3 Ja też je dzisiaj dorwałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie próbowałam komosy ;) a widziałam ostatnio w sklepie.
    Zazdroszczę truskawek - u mnie już tylko mrożone. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rabarbaru to ja dawno nigdzie już nie widziałam, a tu proszę, u Ciebie można znaleźć wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tytuł posta sprawił, że na samą myśl zgłodniałam haha :D
    Truskawek zazdroszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne śniadanko, wygląda tak cudownie, że aż się ślinie do monitora! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. czyli rozpocząć się udało świetnie :)
    zapewne takie śniadanie skusiło nie tylko wegan!
    mnie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba najbardziej z całej blogosfery kusisz mnie komosą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie to wszystko się prezentuje <3 !

    OdpowiedzUsuń
  12. takie truskawkowe słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę w szafce i nadal jej nie zrobiłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się że pojawił się kolejny przepisu w akcji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)